Er komt een heleboel software bij. Bij eerste installatie krijg je versie 7.01 en na de eerste keer opstarten wordt dat 7.02. Daarna moet je een waslijst van updates uitvoeren, waarbij je -als ik het goed begreep- telkens het bestand APPDIAG.SYS weg moet halen, de update uitvoeren en dan dat bestand weer terug moet zetten. Ik moest de hele installatie een paar keer opnieuw beginnen voordat ik het proces een beetje in de vingers kreeg. Na elke update heb ik het programma opgestart om te kijken of het goed werkt. Zo kwam ik tot versie 7.66. Na het runnen van het bestand "Diagbox 7.66 vers 7.74(8.10).exe" ging het mis. Ik heb APPDIAG.SYS teruggezet en het programma opgestart, maar kreeg daarna de melding "Het updaten via het internet is niet goed afgesloten. Start het gereedschap opnieuw op. Als het probleem blijft, neem dan contact op met Technische Dienst".
Kan iemand van de "Technische Dienst"
Na die 7.74 moet ik nog via 7.76 naar versie 7.82 toe, maar dat gaat zo niet lukken. Doe ik iets verkeerd?




