Grappig, zo'n chromen stripje onder de deuren langs heeft onze eend ook, origineel!!!!

Hele late reactie, zag dit nu pas. Ik hou in het algemeen niet zo van pimpen maar ik vind dit heel, heel mooi! Stijlvol!emc5 schreef:Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn achteraf chroomstripjes, blijven goed zitten en mooi glimmen:
http://picasaweb.google.nl/eric52003/C51" onclick="window.open(this.href);return false;
maar breder of meer moet het ook niet worden, overdaad schaadt,nou, ja behalve nog een set mooie velgen en hopelijk mistlampen en dan stop ik!
![]()
En er brand een lampje.....Rene schreef:HIER MIST WAT
Even uit Wikipedia gekopieerd: "Een sedan, ook wel berline of limousine genoemd, is een carrosserievorm voor een auto met vier portieren en een kofferdeksel waarbij de bagageruimte ofwel de kofferbak meestal niet via het bestuurdersgedeelte bereikt kan worden. De bagageruimte is een afzonderlijke afgesloten kofferbak".Moest toch maar eens een setje aanschaffen, zou bijzonder fraai staan in een zwarte Limo, toch ?
Even uit Wikipedia gekopieerd: "Een sedan, ook wel berline of limousine genoemd, is een carrosserievorm voor een auto met vier portieren en een kofferdeksel waarbij de bagageruimte ofwel de kofferbak meestal niet via het bestuurdersgedeelte bereikt kan worden. De bagageruimte is een afzonderlijke afgesloten kofferbak".Moest toch maar eens een setje aanschaffen, zou bijzonder fraai staan in een zwarte Limo, toch ?