Pagina 16 van 60
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 10 jul 2007 17:43
door EvilTwin
't is wel erg duidelijk dat L'AJ onder de plak van de duitsers zit...hofmeister knik

wat een onzin.
Zeker nog nooit een Sm gezien?
De vraag is ook of Herr Hofmeister dat überhaupt zelf bedacht heeft...ik gok eerder op Virgil Exner
http://en.wikipedia.org/wiki/Virgil_Exner
daarbij de eerste BMW met zo'n knik kwam van de hand van Bertone

1961 BMW 3200CS

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 10 jul 2007 20:25
door Wimmie
Menno schreef:Break is wel erg fraai hoor , zeker met dat soort wielen , ...

Absoluut mooi, nee prachtige velgen

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 12 jul 2007 12:35
door EvilTwin
Het laatste nieuws is dat in augustus de officiële info naar buiten komt.
Definitieve productie versies van zowel de Berline als de Break zullen op Frankfurt staan, plus een X75 concept (coupé)
De introductie daarvan volgt later, 2010 waarschijnlijk, om de p407coupé niet te veel in de wielen te rijden.
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 13 aug 2007 23:11
door c5breakhdi
Prototype Citroen C5 op autosalon van Frankfurt
Citroen presenteert een concept car van de nieuwe C5 op de autoshow van Frankfurt. De concept car heet C-Airscape, zo heeft AutoScoops vernomen uit betrouwbare bron. Wellicht gaat het om een soort cabriolet zoals de C3 Pluriel. Op maandag 20 augustus weten we meer.
Bron : autoscoops.eu
Volgens "ingewijden" op Planète-Citroen zou de nieuwe C5 pas in Genève voor het eerst getoond worden, en zullen we in Frankfurt enkel een concept car "C-Airscape", gebaseerd op de nieuwe C5, te zien krijgen. Wait and see...
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 14 aug 2007 00:26
door Oldenhage
c5breakhdi schreef:Prototype Citroen C5 op autosalon van Frankfurt
Citroen presenteert een concept car van de nieuwe C5 op de autoshow van Frankfurt. De concept car heet C-Airscape, zo heeft AutoScoops vernomen uit betrouwbare bron. Wellicht gaat het om een soort cabriolet zoals de C3 Pluriel. Op maandag 20 augustus weten we meer.
Bron : autoscoops.eu
Volgens "ingewijden" op Planète-Citroen zou de nieuwe C5 pas in Genève voor het eerst getoond worden, en zullen we in Frankfurt enkel een concept car "C-Airscape", gebaseerd op de nieuwe C5, te zien krijgen. Wait and see...
De nieuwe C5 krijgen we dit jaar nog te zien, even geduld dus. En Citroen heeft idd twee nieuwe namen laten registreren de C-Airscape en de C-Cactus, die laatste zou een CC studie model zijn.
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 14 aug 2007 09:52
door EvilTwin
andersom: De C5-Aircape is een X75(cc) maar de C-Cactus is waarschijnlijk een XTR versie van de C3'picasso'
nieuwe C5
http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... count=2742" target="_blank
en bladeren in autoplus:
http://www.autoplus.fr/nacc&url=/news/c ... 3fopenform" target="_blank
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 14 aug 2007 20:38
door c5breakhdi
Auto Plus publiceert vandaag nieuwe foto's van de nieuwe C5. Ik heb het artikel voor jullie ingescand. Ze schrijven er bij dat de C5 slechts gedeeltelijk onthuld zal worden in Frankfurt, onder de vorm van een concept car.
Groot plaatje
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 14 aug 2007 22:14
door jpiek
Cactus ? als autonaam ?

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 15 aug 2007 08:51
door Menno
Blijft wennen , ... maar ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat en dan niet in zo'n duitse modekleur

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 15 aug 2007 11:24
door exroosje
die achterichten lijken wel een beetje Primera. Bah!
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 17 aug 2007 16:55
door mcitroen
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 17 aug 2007 17:05
door Menno
Jullie kunnen zeggen/schrijven wat je wil , die is wat mij betreft erg fraai 8) !!
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 17 aug 2007 18:01
door Roman
Menno schreef:Jullie kunnen zeggen/schrijven wat je wil , die is wat mij betreft erg fraai 8) !!
als je die Cabrio bedoelt , zekers weten

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 17 aug 2007 20:46
door R1200C
ronama schreef:Menno schreef:Jullie kunnen zeggen/schrijven wat je wil , die is wat mij betreft erg fraai 8) !!
als je die Cabrio bedoelt , zekers weten

We krijgen vast korting als we hem met zijn allen bestellen. Karin vindt hem ook mooi, dus doe maar gauw een!
Snotje, errug mooi!
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 18 aug 2007 15:45
door arendonk
Erg fraai, die cabrio!!
