Pagina 15 van 51
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 09 jan 2011 12:20
door John LeGrand
zou eigenlijk eens een ander module moeten proberen en dan zien wat er gebeurt maar kan dit bij dealer niet teruggeven als het daar niet aan ligt helaas , heb al topic bij te koop gevraagd gezet maar helaas nog geen reactie

Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 09 jan 2011 12:31
door Robster76
Of als er iemand in de buurt is, die een middag niets te doen heeft... vragen of die persoon wellicht bereid is om de zijn/hare even uit te wisselen.

Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 09 jan 2011 12:43
door John LeGrand
Ja , er zou idd meer duidelijk worden, en hoef ik niks onnodig te kopen , maar wel met resultaat
Heb Rolly al een pb gestuurd , zou er nog een hebben, maar is een oud bericht
maar niet geschoten...................
We zitten op dezelfde golflengte Robster
gr John
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 09 jan 2011 12:46
door Robster76
Alleen helaas niet bij elkaar in de buurt. Had je graag willen helpen.

Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 09 jan 2011 12:48
door John LeGrand
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 09 jan 2011 15:19
door John LeGrand
Helaas heeft Rolly de module al verkocht , maar was te proberen
Iemand nog eentje

Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 09 jan 2011 20:22
door Herman
125 km heen en 125 km terug om uit te proberen

je mag komen!
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 10 jan 2011 10:28
door John LeGrand
ja, mooi hoor
volgens een forumlid moeten er bij Maresia nog zijn , had die vorige week al gebeld en er zou niks van dat zijn ,hij zegt dat er nog 5 moeten zijn nu
ff bellen dan ,is iets dichterbij
toch nog bedankt ,zonder aanjager niet echt geweldig rijden , op grote weg gaat het wel maar.
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 10 jan 2011 10:34
door Menno
Lijkt mij zelfs APK afkeur en levensgevaarlijk als de boel beslaat ...
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 10 jan 2011 10:47
door John LeGrand
klopt aanjager moet het doen idd
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 10 jan 2011 11:15
door Paljas
Wie weet waarvoor dit veel besproken module verantwoordelijk is. Ik neem aan dat het meer regelt dan alleen de fan. Overigens zou er nog een " kastje" zijn, volgens CitroHar , maar de vraag van Herman daarover heeft hij nooit beantwoord. zie blz 10 van dit draadje.
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 10 jan 2011 11:24
door John LeGrand
zou kunnen , feit is dat je aanjager ook voor airco etc nodig hebt lijkt me , heb een automatische airco en denk dat de module daar ook mee te maken heeft ,aanjager is sowieso nodig.
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 10 jan 2011 13:32
door John LeGrand
Vandaag weer geprobeerd en hij doet het 2 van de 3x , gewoon alles en alle functies doen het goed ook,
Ook tijdens een langere of korte rit stopt ie dan niet
Wanneer die het niet doet gaat controlelampje van de ECO-stand niet aan, heb een automatische airco dus
Kan dus zijn dat er nog iets anders zit ergens zoals op Blz. 10 van dit topic staat en een ander (nieuwe) module dus geen uitkomst of resultaat gaat geven
Weet iemand intussen wat dat is en waar het eventueel zit ??
Is weer even geleden dat postje ,vandaar mijn vraag.
blijf hopen op een wonder maar....................

Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 10 jan 2011 21:19
door Paljas
Dat het de ventilator regelt weten we wel, maar regelt hij ook de motoren die de kleppen bedienen afhankelijk van de gevraagde temperaturen, display verlichting, enz ??????
Re: aanjager / kachelmodule
Geplaatst: 10 jan 2011 21:28
door John LeGrand
wanneer de module eraf is kan ik de luchtkleppen zelf nog regelen, als ik wil in alle standen zoals anders.
Neem aan dat module dit ook automatisch anders zet indien van toepassing , weet alleen dat de Eco stand controlelamp dan niet brandt , ook niet als de fan niet draait zoals al gezegd.
vanmiddag een paar keer ''getest'' en nu sprong deze ook een keer aan tijdens het rijden, nadien niet meer gebruikt, morgen weer verder en eens inspuiten met contact spray, zal iig geen kwaad kunnen toch
gr john