De sensor zit links op de foto en kan maar op 1 manier geplaatst worden.

Dit schreef ik daarover twee jaar geleden. Mijn C5 was toen iets meer dan 4 jaar oud.JW-NHS schreef:Nog een plaatje van de oude, waarbij de vlotter maximaal omhooggeklapt is.
Als ik het zo bekijk werkt het systeem met een reedcontactje, je ziet het zwarte activerings-magneetje er van nog net in het vlakke gedeelte van de vlotter.
Bij nadere beschouwing zie ik dat er een heel fijn scheurtje zit in het vlakke grijze gedeelte, waaronder het reedcontact dan zal zitten. Kennelijk is daar vocht in gekomen![]()
Groet,
JW

Bij mij zat het iets anders, bovenop de grill zaten op de buitenste 2 gaten torx schroeven, de binnenste 2 waren pennen met een torx kopje, sort kwartslag schroef, eruit te wippen met een schroevendraaier eronder.EvilTwin schreef:De bumper is een deel met de grille, je haalt hem eraf door:
bovenop 4 Torx los te draaien,
in beide wielkuipen zit er ter hoogte van de bumperovergang een vergendelpen (zou met een kwartslag moeten lossen, maar dit gaat niet echt simpl, je moet met een klein schroevendraaiertje proberen een stukje metaal in de vergrendeling vast te zetten)
aan weerszijden op de onderlip een Torx
aan de onderkant zitten op rij 3 van die vergrendelpennen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.