tjob schreef:
Hoeveel kilometers mag men tegenwoordig van een gas- of benzinebak verwachten zonder al teveel problemen? Als ik er eentje met zo'n 240.000 langs zie komen krijg ik twijfels omdat je volgens mij flink wat kilometers maakt, dus zou je binnen 2 jaar boven de 3 ton zitten. Is dat niet wat veel?
Denk dat 350 K zonder overdreven kosten haalbaar moet zijn. Vergeet niet dat een reparatie van 500,= bijkans wegvalt bij 40K per jaar. (1,25 cent/km). M'n eigen C5 zou ik in princiepe ook nog 2,5 - 3 jaar mee gereden hebben (had dan ook op zo'n 3 ton gestaan). Mijn berekende restwaarde was dan 0 geweest
Heb een Xantia 1.8 8v gehad met + 340 K op de teller, die snorde nog als een kitten
Waar ik bij en LPG agen met + 220K wel tegenaan zit te hikken is de staat van de LPG installatie. Daar zou ik toch liever een 800,= voor achter de hand houden (druksensor, injectoren). Vandar dat ik een nieuwe LPG installatie met garantie (ca 1900,=) ook als optie in gedachten hield/houd, mits de prijs van de auto goed is...