Bij mij komt er, zoals bij elke Citro-meeting die ik doe, een blad aan de voorruit te liggen met mijn nick, mijn auto's en waar ik lid van ben.
MarcusE schreef:Dat maakt toch niet uit ? Hoe meer C5en, hoe meer vreugd. Toch ?Citroentje schreef:Er is een hardnekkig misverstand in dit draadje heb ik gemerkt en dat gaat over een 'eigen parkeerplaats' voor onze club.
Maar als je goed leest:
Dat betekent dat we die parkeerplaats moeten delen met alle andere C5-rijders...cassisx schreef:Goeienamiddag allen,
(...)
Enfin, zoals ik al schreef zijn jullie van harte welkom en ik zal ervoor zorgen dat de C5 ook een eigen parking heeft, al is het dan niet bij de oldtimers, maar net daarnaast.
(...)
Maar nu steekt wel de herkenbaarheidsvraag uit dat andere draadje bij mij de kop weer op. Als we gemixed worden, willen we dan als C5club.nl leden herkenbaar zijn ? Nog los van de persoonlijke en/of auto informatie ?
ik nog 6 maar weet al dat mensen uit harderwijk en meer naar het oosten er nodig hebbenHarm van Beek schreef:Minimaal een zichtbare KPH... Ik heb er nog 49 in de verkoop...
Er zitten er dus 50 in een doos?Harm van Beek schreef:Minimaal een zichtbare KPH... Ik heb er nog 49 in de verkoop...
ik mocht er niet meer afnemen van menno anders had hij zelf niks meerHarm van Beek schreef:In die doos, wel ja...
Ik heb gewoon de helft van de produktie in voorraad...
dit is mijne...stefaan5089 schreef:Die met KPH en/of sticker kunnen het al niet meer ontkennen dat ze lid zijn.
Bij mij komt er, zoals bij elke Citro-meeting die ik doe, een blad aan de voorruit te liggen met mijn nick, mijn auto's en waar ik lid van ben.
FF Harm vragen die heeft er nog veulllllDuck schreef:ik mocht er niet meer afnemen van menno anders had hij zelf niks meerHarm van Beek schreef:In die doos, wel ja...
Ik heb gewoon de helft van de produktie in voorraad...
roggelen we wel in namenMenno schreef:FF Harm vragen die heeft er nog veulllllDuck schreef:ik mocht er niet meer afnemen van menno anders had hij zelf niks meerHarm van Beek schreef:In die doos, wel ja...
Ik heb gewoon de helft van de produktie in voorraad...![]()
Om de lijst maar ff bij te werken:Harm van Beek schreef:![]()
Nu weer de deelnemerslijst...
Zojuist ingeschreven en betaaldfrank65 schreef:Mijn "misschien" stijgt al naar "het lijkt haalbaar"
Als ik vrij ben ga ik in ieder gaval naar Namen ipv toeren met de "bikers"