Pagina 2 van 2
Re: Welk type radio is dit?
Geplaatst: 25 jan 2011 15:40
door Barbedee
het gaat om de foto van jw-nhs
Re: Welk type radio is dit?
Geplaatst: 25 jan 2011 16:08
door JW-C5
Begrijp ik hier uit dat je een Navidrive hebt zoals op mijn plaatje?
En dus niet zoals op jouw plaatje?
De Navidrive van míjn plaatje haal je er uit door met een dunne Torx 10 schroevendraaier de twee schroefjes los te draaien die diep in de gaatjes links en rechts zitten.
Als die schroeven los zijn wip je de Navidrive er gewoon uit, je trekt 'm dan naar voren.
Groet,
JW
Re: Welk type radio is dit?
Geplaatst: 25 jan 2011 16:16
door Barbedee
Ja kan twee lipjes losmaken onder deze knoppen en kan dan het blok een centimeter klikken maar dan blijft alles vast zitten waar moet ik dan verder sleutelen aub
Re: Welk type radio is dit?
Geplaatst: 25 jan 2011 16:31
door JW-C5
Met permissie, ik snap niet wat je bedoelt.
Want je antwoordt nu met ja op twee verschillende, "tegenstrijdige" vragen
En dus: heb je het nu over de RT3 zoals op jouw plaatje, en ook zoals in Menno's auto?
Of toch zoals ik 'm eerder liet zien, zie opnieuw hieronder?
Groet,
JW