mag is onzinnig, net zoiets als 150 rijden met je mistachterlicht aan
Voor een winterband geld hoe smaller hoe beter
Verzendkosten waren 39 euro
De banden zijn trouwens voor het volgende seizoen, of dit seizoen moet erg lang duren

Dacht dat het er niet om gaat of het zinvol is, maar of de wetgever er tevreden mee is. Voor elk type auto is voorgeschreven welke snelheidscode je banden minimaal moeten hebben. En dan maaket het niet uit of je die snelheid op dat moment ook KUNT rijden. Met die winterbanden kun je immers bij +5 graden op de (bijvoorbeeld Duitse) snelweg rustig je topsnelheid rijden. Heb je banden voor een veel lagere snelheid, dan zouden je de stukken om de oren kunnen vliegen...sonnema schreef:Daar rij ik al jaren mee zonder problemen, voor 215 betaal je de hoofdprijs en een winterband waarmee je 240 mag is onzinnig
jep alleen van okt tot aprilJW-NHS schreef:Bij mijn weten geldt die bepaling ook in België, Groet,
JW

Vergeet niet te kijken naar Dunlops SP Sport Fast Response, vergelijkbaar met de Michelins maar wel bijna 20,- per stuk goedkoper en ik heb er conform de tests geen klachten overzima schreef:Heb vandaag ook vast even naar zomerbandjes gekeken.
Er is wel veel keus in de banden , continentel , michelin , goodyear dus nog even uitzoeken welke echt goed zijn voor een leuke prijs ( wel een A merk en niet van die you yang banden)
Gr. Marc.
JW-NHS schreef:Die 20 Euro goedkoper is natuurlijk leuk, maar halen ze ook de kilometers van de Primacy HP?
Groet,
JW