Pagina 2 van 2

Re: Wat betekent het getal in het volumekader?

Geplaatst: 09 nov 2010 19:23
door Ploffie
Ronald schreef:Stapgrootte voor automatische harder (geluid) bij harder (rijen) zal het ook wel niet zijn, als het getal 30 is.
Mysterieus...

gr. Ronald
Dat werkt bij mij niet eens, ofschoon ik het wel zo heb ingesteld.
Volgens mij moet je dat met de Lexia goed instellen.

Ben ik de enige met dat getalletje in beeld dan? :smt017

Re: Wat betekent het getal in het volumekader?

Geplaatst: 09 nov 2010 20:10
door Bert65
:smt190 :smt017
Ik zal morgen eens kijken; ik heb er nooit op gelet. :?

Re: Wat betekent het getal in het volumekader?

Geplaatst: 09 nov 2010 21:47
door Nosmo King
Nee je bent niet enige met dat getal in beeld die 30 staat er bij mij ook.

Links van de steeds groter wordende streepjes staat 0 rechts 30 en is niet meer en niet minder dan de minimum en maximum waarde van het geluidsniveau wat je in de "titelbalk" van het volumevenster achter de tekst Volumeniveau ziet.

Verder niets vreemd aan toch?

Re: Wat betekent het getal in het volumekader?

Geplaatst: 09 nov 2010 22:11
door Ronald
Ploffie schreef:Dat werkt bij mij niet eens, ofschoon ik het wel zo heb ingesteld.
Volgens mij moet je dat met de Lexia goed instellen.
Dat klopt overigens. Je kan het zelf aan- en uitzetten maar de stapgrootte wordt bepaald door een instelling alleen aan te passen door de lexia. De af-fabriek stapgrootte is 0. Effect is dus nul voor jou en mij.
Rare jongens die Gallliers :mrgreen:

Gr. Ronald

Re: Wat betekent het getal in het volumekader?

Geplaatst: 09 nov 2010 22:13
door Nosmo King
Weet je ook ongeveer waar je dat in het lexia menu aan kunt passen?

Re: Wat betekent het getal in het volumekader?

Geplaatst: 09 nov 2010 22:21
door Ploffie
Nosmo King schreef:Verder niets vreemd aan toch?
Die 0 had ik nog niet eens opgemerkt...
Vreemd? Misschien niet, maar als dat alles is wel redundant imho.

Re: Wat betekent het getal in het volumekader?

Geplaatst: 09 nov 2010 22:24
door Ronald
Nosmo King schreef:Weet je ook ongeveer waar je dat in het lexia menu aan kunt passen?
Sorry nee, maar´één van de lexia eigenaars weet het vast wel.

gr. Ronald

Re: Wat betekent het getal in het volumekader?

Geplaatst: 09 nov 2010 23:00
door Nosmo King
Ik zal wel eens zoeken met de Lexia, moet ook nog ff de regensensor wat minder gevoelig zetten.