Je ziet hier de as waar de veer omheen gezeten heeft.
Die as kan je er nu uit trekken, en volg de handleiding in het eerste bericht.
Moet goedkomen nu...

Aha, nu snap ik het (denk ik). As er helemaal uit trekken. Dan as weer monteren in de zwarte kap. Dan terugplaatsen.Klussie schreef:Laatste bericht, bovenste foto...
Je ziet hier de as waar de veer omheen gezeten heeft.
Die as kan je er nu uit trekken, en volg de handleiding in het eerste bericht.
Moet goedkomen nu...

Dit wordt zo een volledig gedocumenteerde handleiding met foto's op deze manier. handig voor de toekomst.Klussie schreef:O, sorry
Als je de bovenkant van de ronde houder bekijkt zit daar een inkeping ( 2 stukjes metaal die naar binnen zijn gedrukt)
Deze even omhoog wippen met een kleine schroevedraaier en als het goed is......
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Niet zo gaan beginnen he, als jij er niet uit kan komen.pmnztm schreef:Bij mij gefixed!!
Met dank aan en hulp van Garage Mooyman in Voorburg
Beschrijving van handelingen is/lijkt dus niet helemaal compleet...
Maar zo te zien zijn er meerderen die dit euvel hebben, dus ongetwijfeld straks een mooie handleiding met foto's![]()
Groet
Peter

Hoes eerst om de rolhouder doen, zo heb ik het gedaan iig.marv op do 08 jan, 2009 17:46 schreef:Nou ben er achter.
Aan de zijkanten zit een ijzeren ronde klem die moet eraf d.m.v. een schroevedraaier eraf wippen.
Daarna kun je de zwarte kunstofhouder eraf halen dan moet het binnenwerk aan de kant met de veer eruit. eerst de zwarte kunstofkap op het asje met de ijzeren ronde klem plaatsen, daarna opwinden en weer in de rolhouder terugplaatsen. Hij werkt weer als nieuw.