moet je wel de auto erbij nemen
Alleen op mn reis in duitsland gebruik ik hem wel,maar hier in de omstreken heb je weinig mogelijkheden tot gebruik

dan is deze dealer niet op de hoogte van alle mogelijkheden. Ik garandeer dat het wel kan.arendonk schreef:Was vandaag ff langs de dealer en heb daar ff geinformeerd wat de mogelijkheden zijn en de kosten. Helaas was mijn vaste aanspreekpunt op vakantie dus moest ik genoegen nemen met een andere... Die vertelde mij dat het niet mogelijk is om de originele bediening te gebruiken en dat rond de 700 - 800 euro gaat kosten met een vdo systeem.![]()
![]()
![]()
Ik zal de volgende keer nog wel s informeren.

Hoe weet ik welke versie ik heb (kabel of electronisch?)arendonk schreef:Inclusief alles? Dus ook met inbouw neem ik aan?Oldenhage schreef:Cruise control voor de C5 met kabel kost 422,61 ex. btw.
Cruise control voor de C5 met elektronische gasklep kost 478,62 ex. btw.
Dat is dan met originele bediening

ff onder de motorkap kijken, zie je bij de gasklep een kabel of een stekker....R1200C schreef:Hoe weet ik welke versie ik heb (kabel of electronisch?)arendonk schreef:Inclusief alles? Dus ook met inbouw neem ik aan?Oldenhage schreef:Cruise control voor de C5 met kabel kost 422,61 ex. btw.
Cruise control voor de C5 met elektronische gasklep kost 478,62 ex. btw.
Dat is dan met originele bediening
En was het inclusief inbouw?

Ik heb gewoon erg goede ervaringen met Johan en zijn ploeg.arendonk schreef:Ja geloof hem ook voor 100%. Jammer dat mijn dealer het niet weet.Harm van Beek schreef:Waag de rit naar Nieuw-Vennep en je zult zien. als Johan zegt dat het kan, dan kan het...