Hoop mijn auto loop volgende week terug te krijgen en dat alles weer werkt.
Roman schreef:ik zie dat je al 76000 km hebt.. mss zijn je blokken ver versleten
zou toch eens langsgaan bij de dealer..![]()
Waarom start je die met de voet op de rem?breakexclusive schreef:Hmm ik kan niet afleiden of het bij de 3 gevallen gaat om een automaat? Bij 1 wel en dan denk ik eens aan mijn auto die weliswaar PH2 is maar als ik die start met de voet op de rem dan is die eerst keihard en zodra de motor aanslaat kan ik het pedaal weer een stukje intrappen en zakt mijn voet als het ware automatisch iets naar beneden.
Misschien dat dit mechanisme bij een aantal ph3 niet goed werkt!
JW-NHS schreef: Waarom start je die met de voet op de rem?
Ik ben het regelmatig tegengekomen en ken het in ieder geval van diverse Chrysler producten.EW schreef:Waren er niet meerdere automaten die niet eens starten als je je voet niet op de rem hebt?
Die twee heb ik nooit gereden.EW schreef:Zoiets stond me bij van de Clio en de 960 waar ik in gereden heb.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Ook in de VS heb ik regelmatig met auto's gereden, uiteraard automaten.Klaverblaadje schreef:Ik ben het regelmatig tegengekomen en ken het in ieder geval van diverse Chrysler producten.EW schreef:Waren er niet meerdere automaten die niet eens starten als je je voet niet op de rem hebt?
In Amerika is een handbak niet zo gebruikelijk, bij veel merken en uitvoering moet je daar eerst de koppeling intrappen voor je kunt starten.