Ja Maus, wat hebben wij opeens binnen CS met de C5Harm van Beek schreef:Van pimp my ride naar een nette burgerauto?
Welkom....
Welkom hier op het forum, ook wel leuk dat ik ook weer mensen van hier opeens op ons CS forum tegenkom
Ja Maus, wat hebben wij opeens binnen CS met de C5Harm van Beek schreef:Van pimp my ride naar een nette burgerauto?
Welkom....
Ik mag wel zeggen dat de spoiler op de achterkant van de auto wel af maakt. Mooie kleur trouwens. Ik zal eens op zoek gaan naar zo'n spoiler, of heeft iemand toevallig er nog 1 slingeren ?stefaan5089 schreef:Welkom bij de club.
Wat een beauty ...
Ben niet echt gek van spoilers op de C5, maar deze staat wel prima (zal ook wel met de kleur te maken hebben).
Zeker in combinatie met de bumperlip en uitlaat, echt mooi.Deadman schreef:Ik mag wel zeggen dat de spoiler op de achterkant van de auto wel af maakt.
Er staat zo'n spoiler te koop op marktplaats voor € 80,=Deadman schreef:Ik mag wel zeggen dat de spoiler op de achterkant van de auto wel af maakt. Mooie kleur trouwens. Ik zal eens op zoek gaan naar zo'n spoiler, of heeft iemand toevallig er nog 1 slingeren ?stefaan5089 schreef:Welkom bij de club.
Wat een beauty ...
Ben niet echt gek van spoilers op de C5, maar deze staat wel prima (zal ook wel met de kleur te maken hebben).