Ik heb geen C5 op lpg (niet genoeg kilometers), maar rijd wel sinds 1974 (jawel, toen een DS) op gas, Daarna altijd Citroen (en 1 Renault 20) op gas. Altijd Vialle installaties of AG, eigenlijk zonder (of slechts weinig) problemen. Ben na ongeveer 1,5 miljoen kilometers uitermate tevreden over rijden op gas. Je merkt tegenwoordig helemaal geen verschil tussen rijden op benzine of op gas en ook buiten Nederland (zeer) goed te verkrijgen.
Ik heb een XM 2.0i 16v met een Vialle LPi-installatie gehad. Die heeft van oktober 1994 tot november 2004 zo'n 285.000 km gedraaid (toen verkocht). Met de pomp 1 keer een probleem gehad, toen is de tank in zijn geheel vervangen (gunstige deal met dealer kunnen maken). Verder is een keer backfire opgetreden door een kapotte injector (nieuwe injector € 100,- ex BTW, nieuwe resonator bij (inmiddels andere) dealer: € 500,- ex BTW

Mijn algemene ervaring met lpg is dat je een deskundige leverancier moet hebben, dan gaat het goed. Heb je een 'prutser' dan heb je problemen (maar dat geldt ook voor rijden op benzine). Probeer te voorkomen dat de benzineboer en de gasboer je van het kastje naar de muur sturen, als je alles in een bedrijf hebt kan dat niet. Je auto moet wel in orde zijn, gasbedrijf is iets gevoeliger dan benzinebedrijf. Dat wil zeggen: als de auto het op benzine nog wel zou doen (maar niet goed) dan heb je op gas meestal problemen.
Suc6!!