axl schreef:klik klik
7.11 is de laatste officiele uitgave, maar eigenlijk bedoelt alleen voor de 308
axl
Typisch, bij mij is het versie 7.11 (uit de fabriek) en geen klachten inderdaad. Dat wordt dus een radio firmware update.. (geen navteq update)
axl schreef:klik klik
7.11 is de laatste officiele uitgave, maar eigenlijk bedoelt alleen voor de 308
axl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Yep,veerbol schreef:
Typisch, bij mij is het versie 7.11 (uit de fabriek) en geen klachten inderdaad. Dat wordt dus een radio firmware update.. (geen navteq update)
Herstel: Vanochtend kwam ik tot de ontdekking dat de mijn, ondanks zijn recente versie, wel de "A twaalf" (richting R'dam) uitspreekt als "A douze". Wel met een 07/08 kaartjeCitroënnetje schreef:Yep,veerbol schreef:
Same here...
CD 1616
en
7.11 versie.....
Is niet nodig.....Met de upgrade van de kaarten naar 08/09 versies is het 'frans' spreken weg en wordt je nu gezellig in het nederlands toegesproken (als je dus in NL rondrijdt)...GoldRush schreef:er komt een terugroep actie van citroen nederland voor dit probleem
Hihi,willemcj schreef:........ "U bent aangekomen" ........
ik heb ook de laatste kaarten maar nog steeds hetzelfde probleem................Citroënnetje schreef:Is niet nodig.....Met de upgrade van de kaarten naar 08/09 versies is het 'frans' spreken weg en wordt je nu gezellig in het nederlands toegesproken (als je dus in NL rondrijdt)...GoldRush schreef:er komt een terugroep actie van citroen nederland voor dit probleem