Pagina 2 van 4
Re: even voorstellen
Geplaatst: 05 jul 2008 17:36
door martijn v o
Welkom Bart uut Dordt,
Dieselaars hebben altijd een streepje voor he!!
Groetjes,
Martijn
Re: even voorstellen
Geplaatst: 05 jul 2008 19:00
door Herman
Ja hoor zo zwart als roet.

Re: even voorstellen
Geplaatst: 05 jul 2008 23:31
door Duck
martijn v o schreef:Welkom Bart uut Dordt,
Dieselaars hebben altijd een streepje voor he!!
Groetjes,
Martijn
zeker met KPH
maakt niet uit diesel, gas of benzine
iedereen is welkom hier met een C5

Re: even voorstellen
Geplaatst: 16 jul 2008 02:10
door bart1955
Tja mensen, bedankt voor jullie welkom, maar het is toch een ander merk geworden, dus ga jullie weer verlaten.
Ik kon een mooie ruil maken, kon mijn mercedes 500sec zo met iemand ruilen voor een Renault Laguna Grand tour uit 2002 op LPG-G3.
Succes met jullie C5-en en misschien tot later
Bart

Re: even voorstellen
Geplaatst: 16 jul 2008 07:00
door Herman
Jammer , maar toch een helemooie auto hoor.
Ziet er goed uit,zal vast lekker rijden
(zonder bollen)
Maar je mag altijd nog op het forum mee praten hoor.
Voor de technische vragen tja dan even naar een andere Forum denk ik, maar een rondje in het Café is welkom

En nu nog een trekhaak eronder zetten.

Re: even voorstellen
Geplaatst: 16 jul 2008 17:22
door Hertogjan
Tja, die technische vragen zullen nog volop komen vrees ik. De Laguna, en met name die van 2001 t/m 2003 hebben me toch een naam......
Re: even voorstellen
Geplaatst: 16 jul 2008 21:18
door Duck
tja het is ook frans zullen we maar denken

Re: even voorstellen
Geplaatst: 19 sep 2008 19:28
door bart1955
Hoi allemaal,
Een tijd niks van me laten horen, inmiddels toch maar de Renault verkocht en nu even autoloos (erg lastig)
morgenochtend naar een CITROEN C5 2.0 HDI 110PK LIGNE PRESTIG.AUT4 kijken, mag volgens de papieren 1500 kg trekken.
Bart
Re: even voorstellen
Geplaatst: 19 sep 2008 19:42
door Duck
suc6 dan maar morgen
je wisselt wel snel van auto

Re: even voorstellen
Geplaatst: 19 sep 2008 19:52
door bart1955
Tja, dat heb je soms wel eens, de renault was het toch niet helemaal, kosten gehad en te weinig trekvermogen
Re: even voorstellen
Geplaatst: 19 sep 2008 20:35
door kansberg
Beste Bart,
Gefeliciteerd met je voorgenomen aanschaf van een C5. De betere keus denk ik en goede keuzes komen altijd uit het hart en niet uit het verstand....... Wacht met spannig af wat het geworden is!
Groeten,
Albert.
Re: even voorstellen
Geplaatst: 20 sep 2008 05:12
door bart1955
Ik weet niet of je hier ongestraft over auto bedrijven mag praten, maar ik zie dat auto Vitel hier adverteert, betekent dat ook dat dit een vertrouwd bedrijf is? ze hebben n.l. wel een paar mooie C5-en staan die binnen mn buget passen
Re: even voorstellen
Geplaatst: 20 sep 2008 07:20
door Klaverblaadje
bart1955 schreef:Ik weet niet of je hier ongestraft over auto bedrijven mag praten, maar ik zie dat auto Vitel hier adverteert, betekent dat ook dat dit een vertrouwd bedrijf is? ze hebben n.l. wel een paar mooie C5-en staan die binnen mn buget passen
Jahoor je mag daar zomaar over praten, hier is geen censuur, op autogebied tenminste, politiek is ten stengste verboden.
Geen enkel autobedrijf moet je natuurlijk blindelings je portemonee in handen geven, maar AV heeft zich onderhand wel bewezen als één van de betere en staat bekend als een betrouwbaar adres.

Re: even voorstellen
Geplaatst: 20 sep 2008 10:07
door Harm
Er is een strenge ballotage voor de sponsors.... Dus je komt er niet zo maar op.
Bij AutoVitel kun je gerust een auto scoren!
Re: even voorstellen
Geplaatst: 20 sep 2008 13:05
door bart1955
Missie geslaagd!

bij auto Vitel
zal morgen wel wat foto's posten, het is een 2004 citroen C5 2.0 HDI automaat geworden