Als ik toch geld moet uitgeven dan ook een waar bluetooth op zit graag
En waar moet dan ongeveer op rekenen wat dit geintje gaat kosten,radio,aanmelden,enz
groet snarf1
Ik ben bang dat je echt alleen aan de standaard radio met MP3 vastzit, wat jij wil is alleen met veel dure ombouw te verwezelijken, dat is bij de PH2 een veel grotere ingreep als bij de Ph1.snarf1 schreef:oke ik geloof jullie op je woord dus het wordt dan gewoon een nieuwe radio/mp3 speler welke moet ik dan hebben?
Als ik toch geld moet uitgeven dan ook een waar bluetooth op zit graagben ik ook van dat draadje aan me telefoon af.
En waar moet dan ongeveer op rekenen wat dit geintje gaat kosten,radio,aanmelden,enz
groet snarf1

Pioneer deh p65BTsnarf1 schreef:oke ik geloof jullie op je woord dus het wordt dan gewoon een nieuwe radio/mp3 speler welke moet ik dan hebben?
Als ik toch geld moet uitgeven dan ook een waar bluetooth op zit graagben ik ook van dat draadje aan me telefoon af.
groet snarf1
THEFXR schreef: voor afmelden werd mij 30 euro gerekend
Oldenhage schreef:ik blijf het roepen Radio afmelden is onzin, WIE OF WIE heeft dat in het leven geroepen?
Oldenhage schreef:after marked radio´s werken zonder aan te melden.

Bij halfords heb ik hem gezien voor 200, scheelt wweer 50 eurojpiek schreef:De boordcomp bedienen ? Gewoon zoals je nu ook al doet ? Als je teminste de weergave van actiradius/verbruik/gem. verbruik/ datum etc bedoeld. Dar vranderd de radio niks aan...
Overigens is en Deh-P65BT zo'n 250 euro,

Volgens mij begrijpt je het niet helemaal, voor 200 heb je dus die pioneer P65BT, daar kan je mp's/radio afspelen en je hebt een kwalitatieve bluetooth carkit.snarf1 schreef:Heb hem toch maar besteld komt volgende week binnen en dan nog inbouwen en aan melden,het is inderdaad duur want je hebt de zelfde radio alleen dan met MP3 mogelijkheid en alleen de radio is dus al 350 euro dan nog inbouwen en aanmelden dus totaal reken ik op 500 euro,had ik dit maar geweten bij de aanschaf had ik dit mooi mee genomen in de koop maar had overal gelezen dat de exclusief een betere hifi installatie had,mooi niet blijkt wel weer.![]()
Maar met de originele radio kan ik wel de boordcomputer besturen zou niet weten hoe dat moet als je een ander merk radio inbouwdvolgens mij kan dat dan niet meer want de besturing zit hier op.
Het kost wel wat maar dan kan ik wel al mijn cd"s afspelen![]()
groetjes snarf1