Wat ET zegt kan ik me eigenlijk wel in vinden

MarcusE schreef:En dan iets in de auto's waar wat meer uitvoerige auto info op staat, lijkt mij wel handig/leuk.
Zeg Duck, als we nou es voor de KPH distributeurs aparte plaatjes laten maken, om achter de voorruit te leggen.Duck schreef:Ik denk ook dat ik wel in de auto achterlaat van wie hij is (duck dus) en een gsm nummer
voor verkoop KPH. maar zelf rondloop zonder plaatje op
komen ze toch wel achter
Ik geloof dat de suggestie voor een ´speltje´van mijn kant kwam, omdat leden elkaar vorig jaar bij de Jumble letterlijk elkaar in het bijgaan voorbij zijn gelopen. Das toch jammer. Er lopen op de Jumble echte honderden mensen.EvilTwin schreef:Wat is hier het nut van? Ik vind het juist wel grappig om om meetings met willekeurige mensen te praten en er dán pas achter te komen, wat hun forumidentiteit is...een beetje opletten op hun voiture...etc.
Het hoeft toch niet allemaal voorgekauwd te worden? Als er een poll was stemde ik tegen![]()
Bij een eventuele volgende meeting, ben ik herkenbaar als die gast zonder ID-tag.
Ja, lijkt me wel leuk zo'n speldje, count me in.Herman schreef:misschien buiten een A4 in de auto van wie een club speldje van de C5 vind ik echt wel een goed iedee, als we 60 a¡ 100 afnemen zal dat best wel meevallen en net als de sleutelhanger moet dit ook wel kunnen dacht ik. laat anders de leden mee beslissen of wij moeten het voortouw nemen zoals ik al geopperd heb. Dan moet het op korte termijn wil je het nog op de eerst volgend meeting wat mee doen.
vind ik goed hoor, had je al een idee?manonbridges schreef:Zeg Duck, als we nou es voor de KPH distributeurs aparte plaatjes laten maken, om achter de voorruit te leggen.Duck schreef:Ik denk ook dat ik wel in de auto achterlaat van wie hij is (duck dus) en een gsm nummer
voor verkoop KPH. maar zelf rondloop zonder plaatje op
komen ze toch wel achter