Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.

Hier nog een link.
Heb geen sproeiers dus het mag niet
https://hidxenonverlichting.be/is-xenon ... and-belgie" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb geen sproeiers dus het mag niet
https://hidxenonverlichting.be/is-xenon ... and-belgie" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Contacteer:
Die sproeiers heb ik in laten bouwen. Toen ik het deed (eind 2011) waren in NL de regels ook aangescherpt, maar dat is later weer losgelaten.
(het is ook een rare regel, want led koplampen hoeven weer geen sproeiers te hebben en die zijn nog krachtiger. )
Dat inbouwen is vrij eenvoudig. De kapjes zijn er al, je moet alleen 2 sproeiers vinden op de sloop (en ze hebben hun eigen pomp dacht ik). Eventueel ook een ander/ groter reservoir, maar dat hoeft niet perse.
(het is ook een rare regel, want led koplampen hoeven weer geen sproeiers te hebben en die zijn nog krachtiger. )
Dat inbouwen is vrij eenvoudig. De kapjes zijn er al, je moet alleen 2 sproeiers vinden op de sloop (en ze hebben hun eigen pomp dacht ik). Eventueel ook een ander/ groter reservoir, maar dat hoeft niet perse.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik

Moeten deze worden aangeleerd met diagbox?

En moeten er extra stroomkabel worden voorzien?
Auto: Citroën
Contacteer:
Het meedraaiende gedeelte van de Xenon krijg je iig niet werkend , ....
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24

Maar mijn koplampen draaien al mee in bochten.
Moeten er voor het monteren van koplampsproeiers kabels worden gelegd? Of enkel waterleidingen? En moeten de sproeiers worden ingeleverd?
Moeten er voor het monteren van koplampsproeiers kabels worden gelegd? Of enkel waterleidingen? En moeten de sproeiers worden ingeleverd?

Ik heb op eBay een volledige set gevonden met reservoir en 2 pompjes. Maar waar moeten deze op worden aangesloten?
Auto: Citroën
Contacteer:
Halogeen lampen draaien nooit mee, dat is bochtverlichting en is heel wat anders ... 

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24

C5club Rookie

Auto: Citroen C5 Tourer 1.6 THP Automaat
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
kilometerstand: 171000
Kleur: Grijs
Om niet een nieuw topic te hoeven openen doe ik mijn vraag even in dit topic.
Mijn wagentje heeft ook de hydraulische vering. Als ik de wagen uitlees dan krijg ik de melding "Dynamische koplampverstelling Communicatiestoornis" is dit omdat deze module in zijn geheel niet aanwezig is? (ofwel iets waar ik mij geen zorgen over hoef te maken?).
Mijn wagentje heeft ook de hydraulische vering. Als ik de wagen uitlees dan krijg ik de melding "Dynamische koplampverstelling Communicatiestoornis" is dit omdat deze module in zijn geheel niet aanwezig is? (ofwel iets waar ik mij geen zorgen over hoef te maken?).

Hey Dave.
Ik heb het ook als ik mijn auto uitlees. Dus denk dat het normaal is
Ik heb het ook als ik mijn auto uitlees. Dus denk dat het normaal is