Pagina 2 van 2
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 13 feb 2016 16:38
door willy4
dat is met sportstand
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 13 feb 2016 17:06
door Bendo
OK, bedankt.
En waar vind ik dat centrale verdeelstuk precies?
Kan ik die bout er zondermeer uitdraaien (ivm de druk bedoel ik)?
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 13 feb 2016 17:11
door willy4
in het midden van de achteras , ziet eruit als een ontluchtigins nippel van de remmen
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 13 feb 2016 17:32
door Bendo
Top!
Kan ik die bout er zondermeer uitdraaien (i.v.m. de druk bedoel ik)?
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 13 feb 2016 17:35
door willy4
bij voorkeur stilletjes los draaien met een leiding eraan en deze in een potje
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 13 feb 2016 20:21
door akooiman
En auto ondersteunen!!!!!!!!
Niet er zomaar onder gaan liggen!!!!!!!
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 13 feb 2016 21:26
door GW-tje
Lees je eerst goed in en zorg dat je begrijpt waar je mee bezig bent en de stappen kent. Anders niet aan beginnen.
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 14 feb 2016 00:52
door JW-C5
Helemaal mee eens
Voor dit soort klussen moet je "goed opgeleid" zijn, en weten hoe eea in elkaar zit en werkt
Groet,
JW
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 14 feb 2016 12:01
door Bendo
OK.
Bedankt mannen!

Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 14 feb 2016 22:13
door Maartenr
Als je een beetje technisch inzicht hebt, kunt denken en kunt lezen is een paar nieuwe rubbertjes in een veercilinder stoppen echt goed te doen. Daar hoef je echt niet "voor opgeleid" te zijn...
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 14 feb 2016 23:01
door JW-C5
Daarom schreef ik "goed opgeleid", niet "voor opgeleid"
Voor dit soort klussen is inzicht nodig, gebaseerd op kennis en ervaring. Dat geeft een "goede opleiding".
Er aan beginnen zonder enige kennis en ervaring, dat is af te raden, zoals ook GW-tje aangeeft.
Ik neem aan dat jij daar ook zo over denkt
Groet,
JW
Re: Lekker op haar kont?!
Geplaatst: 15 feb 2016 08:34
door GW-tje
@Maartenr: er zijn nogal wat handelingen nodig die een flink risico met zich meebrengen:
- de auto moet goed en stevig worden opgebokt,
- de vering moet drukloos worden gemaakt en daarna de accu direct afgekoppeld,
- de zuigerstang van de veercilinder moet los worden genomen,
- de LDS moet worden opgevangen en de cilinder leeggedrukt,
- de stofhoes met klem moet los en de zuigerstang verwijderd,
- dan de afdichtingen vervangen,
- en de zaak weer opgebouwd, zodanig dat alles weer veilig werkt.
Geloof me, dit gaat echt door de meesten niet succesvol zelf worden afgerond. Ook al kun je begrijpend lezen en de achterband van een fiets plakken.
