Alleen heb ik nu nog geen antwoord hoe en waar je die dingen uitschakelt.
Ben trouwens vandaag eens op banden uitgeweest. Ik heb nog nooit zoveel verschillende meningen gehoord en gelezen op internet. Ik kom al jaren bij dezelfde bandenboer die echt wel weet wat goede en slechte banden zijn,
Hij vertelt mij dat de Hifly HF805 budget band een band is die er erg goed uitkomt en waar geen klachten over binnen komen. In de maat 215-55-16 89,00 euro incl. montage. Zou hooguit iets sneller slijten maar met max. 10000 km per jaar een goede aanschaf.
Bij on-linevelgen.nl wil ik mijn velgen bestellen en daar kosten deze banden slechts 60 euro per band. Alleen daar zegt men weer dat het een mindere kwaliteit B band is. (of ze willen gewoon meer geld verdienen)
Op internet lopen de meningen geweldig uiteen van vooroordelen die het meteen slechte banden noemen tot gebruikers van deze band die de band helemaal geweldig vinden. Zelfs soms beter als Conti's of Michelins qua geluid en comfort. Soms lijken het vooroordelen te zijn van mensen die alleen maar A merk banden kopen.
Ga er eens diep over nadenken maar jullie meningen of nog beter jullie ervaringen zijn welkom.