Onderdeel : Nokaanslag , ... 516666 ( p/st € 13,90 )roelbouwman schreef:Heb je toevallig de factuur met de nummers hiervan nog bij de hand?
Bij mijn C5 waren ze geheel niet aanwezig
Onderdeel : Nokaanslag , ... 516666 ( p/st € 13,90 )roelbouwman schreef:Heb je toevallig de factuur met de nummers hiervan nog bij de hand?

Ik heb zelf ook al even zitten kijken, maar kan niets vinden wat er op lijkt. Vanmiddag of morgen weer eens even bij de dealer langs met deze informatie. Bedankt!Menno schreef:Onderdeel : Nokaanslag , ... 516666 ( p/st € 13,90 )roelbouwman schreef:Heb je toevallig de factuur met de nummers hiervan nog bij de hand?
Bij mijn C5 waren ze geheel niet aanwezig

welke dealer is dat? (Dan hoef ik daar dus niet heen voor "ingewikkelde" dingen)roelbouwman schreef:Ik heb dezelfde klacht. Mijn dealer wilde nieuwe veerbollen monteren, maar daar ben ik nog maar even niet op ingegaan. Toen ik vroeg of het wellicht deze rubbers konden zijn keek men verdwaasd en vroeg of ik dan wellicht een onderdeelnummer had, want ze hadden er nog nooit van gehoord. Heb je toevallig de factuur met de nummers hiervan nog bij de hand?
Groeten,
Roel.

hoort in dat lege gat iets te zitten?Harm van Beek schreef: http://i72.photobucket.com/albums/i182/ ... rubber.jpg
Zo ziet het er bij mij onder uit...
Maandag nieuwe