Re: Olieverbruik
Geplaatst: 22 jun 2012 00:18
Zoals een goede bekende van me dat met zijn Alfa 166 2.0 TS doet: elke 500 km er een litertje olie van de Action bijgooien.
Dat blijft aanzienlijk goedkoper dan de motor opengooien en de olieschraapveren vervangen.....
Groet,
JW
Dat blijft aanzienlijk goedkoper dan de motor opengooien en de olieschraapveren vervangen.....
Groet,
JW