Ja want wheeler dealers is echt van ontzettend hoog niveau........NOT!!!!!Ronald schreef:Bij Wheeler Dealers aan de orde geweest, daar hebben ze het in een TR6 gegooid die bekend staat voor oververhitting, aldus Edd China. Lijkt me dus iets meer dan alleen maar marketing onzin.
(het kwam ook helemaaaal niet gesponsord over ondanks dat het etiketje weggehaald was.....ahum.....
Het grootste voordeel wat ik kan verzinnen is dat je allerlei vormen van corrosie tegengaat. Dat zie je voornamelijk bij oude auto's en vooral auto's die niet of nauwelijks gebruikt worden. Je weet wel, daar waar bruin koelwater uitkomt als je het eindelijk eens ververst. Bij een moderne auto heb je daar nauwelijks last van.
Goed, je kan het hergebruiken als je je radiateur oid loshaalt (wel filteren lijkt me), maar het is 3-4x zo duur. Als je elke 3 jaar je koelvloeistof vervangt, is de terugverdientijd dus 9 tot 12 jaar.
Dan is mijn auto vaak al de deur uit, en de eerste paar jaar zijn de beurtjes cq vervanging toch bij de dealer ivm garantie.
Kortom, vooral interessant voor oude auto's danwel auto's die nauwelijks gebruikt worden (dan denk ik vooral aan campers en cabrio's die in de winter geschorst worden)