Pagina 2 van 2

Re: "Storing uitlaatgassen"

Geplaatst: 06 jun 2012 11:58
door fbss
Lekkende vacuümslang, hè?
Ik ben benieuwd of dat bij mij ook de oorzaak kan zijn.
Als het weer droog is, ga ik onder de motorkap kijken.

Re: "Storing uitlaatgassen"

Geplaatst: 06 jun 2012 12:51
door SanderJ
Yep, lekkende leiding.
Niet alleen kijken... ook voelen. zo ontdekte ik gisteren het lek in het slangetje.

Re: "Storing uitlaatgassen"

Geplaatst: 06 jun 2012 22:30
door EvilTwin
Een benzine heeft geen vacuüm aansturing voor de zaken waar een Diesel ze voor heeft: turbo-drukregeling, gasklep. EGR weet ik ff niet, kan ook elektrisch zijn op de benzine, maar is vacuüm op de Diesel.