Rijd ik 120km/h op de CC en druk ik het gas in dan versnelt de auto, laat ik dan bij 140km/h gas los dan blijft hij niet op 140km/h, maar zakt de snelheid terug naar de 120 waarop de CC weer oppakt. Dus het gaspedaal heeft tijdelijk de CC uitgeschakeld.
Dit in tegenstelling tot accelereren via de [set/+] knop, want dan zou je na deze actie wel 140km/h blijven rijden.
En zoals Nosmo zegt hij zakt een haar door de CC snelheid, om dan dus op te pakken. Dat is vergelijkbaar met resume, via kort [set/+] drukken. Houd je die wat langer vast dan ben je de oorspronkelijk ingestelde snelheid ook kwijt.
Dat de CC wel de snelheid in het geheugen houdt, maar dat je niet op die snelheid rijdt. Dus je rijdt 120km/h, je ziet in de verte een vrachtwagen inhalen, op een tactisch moment tik je de zachte reset aan [pauze], de auto rolt uit, naar 80km/h, is de vrachtwagen weg dan druk je op resume, dmv [set/+]. Zou je hier de uitknop [on/off] gebruiken dan kun je daarna geen resume doen.stoeptegel schreef:Wat versta je precies onder een zachte reset?
Ik kan me niet voorstellen dat je aftermarket CC niet écht uit kan...
Kan het staakje misschien draaien? Geen handleiding erbij?