Re: weer een remmen vraagje
Geplaatst: 14 mar 2014 01:08
volgens mij zijn de blokken niet rondom al voor "geschuind", maar alleen aan de 'as' zijde.
ik bedoel dus met schuine kanten het gehele remblok, al hoeft dat maar een klein beetje te zijn natuurlijk.
ik bedoel dus met schuine kanten het gehele remblok, al hoeft dat maar een klein beetje te zijn natuurlijk.