Dus: vet afdingen !!

Alcantara......Harm van Beek schreef: Ze omschrijven lederen bekleding, maar die zie ik niet....
Even een bump van een bericht uit oktober vorig jaar. Zie de zijdelingse verwijzing naar de ´groene uit Hillegom´. Hij is er nogRonald schreef:Deze staat er al maaaaanden. Klopt dus niet voor een 2003. Kleur Blue Leman is leverbaar geweest in 2001, niet in 2003.
Bovendien is het een auto zonder ESP, zie het ontbreken van de bedieningsknop. het is dus een vroege 2001.
Nou ja en ? Zie je wel meer. Zoals die groene in Hillegom/Heemstede.
Hé interessant!frank65 schreef:Ik denk dat ik maar eens m'n spaargeld moet tellen![]()
klik
Exroosje schreef toch dat Ph II V6 niet op LPG kon, zo te lezen zelfs origineel citroen.
Ik denk dat je de BPM calculator hebt gebruikt ? +10.994 voor een 2006 V6 ?frank65 schreef:Ik ben al klaar met tellen. Ik blijf rijden![]()
Nee ik investeer het in m'n huisRonald schreef:Ik denk dat je de BPM calculator hebt gebruikt ? +10.994 voor een 2006 V6 ?frank65 schreef:Ik ben al klaar met tellen. Ik blijf rijden![]()
![]()
gr. Ronald
Als alle huizen zakken maakt het ook niet uit.Harm van Beek schreef:Is verkopen momenteel wel slim, dan?
Ziet er niet verkeerd uit, ook de kleur.Klussie schreef:Maandag maar eens stiekum bellen voor deze
Zelfs kwebbel reageerde niet meteen afwijzend![]()
Alleen jammer dat we net weer aardig in de Xantia geinvesteerd hebben
Klussie schreef:Maandag maar eens stiekum bellen voor deze
Mooie wagen, mooie kleurKlussie schreef:Maandag maar eens stiekum bellen voor deze