Hoe duur was je C5 bij aanschaf?

Totaal aantal stemmen: 273
Minder dan € 2.000 (40) 15%
Tussen € 2.000 en 4.000 (60) 22%
Tussen € 4.000 en 6.000 (25) 9%
Tussen € 6.000 en 8.000 (29) 11%
Tussen € 8.000 en 10.000 (16) 6%
Tussen € 10.000 en 12.500 (28) 10%
Tussen € 12.500 en 15.000 (24) 9%
Tussen € 15.000 en 20.000 (14) 5%
Tussen € 20.000 en 30.000 (10) 4%
Tussen € 30.000 en 40.000 (15) 5%
Nog meer. (4) 1%
Ik heb geen C5 (meer) (8) 3%
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 2874
Lid geworden op: 19 jun 2008 14:44
Auto: C5 2.0i 16V Exclusive
Opties: Pack Athena, elektrisch verstelbare voorstoelen, geflushte automaat
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 10227
Productienummer: 10077
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 111.111
Kleur: Rouge Profond KKQD**
Locatie: Huisduinen
:offtopic Kijk hier maar waar je lpg kunt tanken in Europa, dat is in de meeste landen geen probleem.
Dyane, 2CV, 2CV, DSuper5(lpg) GS1220Club(lpg) GS1220Club(lpg) Renault20TS(lpg) CXAthena(lpg) CX20Pallas(lpg) GSASpecial(lpg) XM20(lpg) Audi80TDi(lease) BX1,6, CX22TRS(lpg) XM20i16VBreak(lpg) CX22Croisette(lpg) Xantia20i16V(lpg) CX20Break, C520iBreakDiff, C520iBreakLP, C520iExclusive

Afbeelding
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
In Frankrijk is dat minder makkelijk dan gesuggereerd wordt.
Zie daarvoor ook http://www.lpggids.com/lpg-frankrijk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je daar altijd via de snelwegen rijdt, is er meestal wel een station te vinden. Mits niet uitverkocht :cry:
Maar als je, zoals ik dat doe, lekker via de binnenwegen door Frankrijk naar je bestemming gaat, dan zul je vaak op benzine moeten rijden. Of forse omwegen moeten maken als er al ergens een GPL station te vinden is.

Groet,
JW
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
LPG gebakje rijdt toch ook op benzine , niet zo moeilijk doen zou ik zeggen :lol:

Het is vakantie , dan ga je toch geen tijd verspillen aan LPG zoeken ....

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
Vicking schreef:Nou, ik rijd toch echt veel liever een diesel dan een LPG....en dan heb ik het nog niet eens over het tanken over de grens....of eigenlijk niet kunnen tanken over de grens.
inderdaad liever een diesel dan een LPG, maar als het THP blok niet zo een rampenblok was, dan had ik geen HDi gekocht maar een THP.
Dat zou hier in Belgie alleen maar voordelen gehad hebben:
verbruikt ni veel meer dan mijn diesel
aankoop prijs is lager want hier in Belgie "wil nog steeds geen kat een benzine"
k rij niet overdreven veel, dus een benzine is (naar t schijnt iets beter dan)
wegenbelasting zou iets minder zijn (wordt berekend op cilinderinhoud, een 2.0 betaal je meer op dan een 1.6)
onderhoud van een benzine zou goedkoper zijn dan van een diesel

......

maarja, een THP gaat (heel vaak) kapot
verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
In Belgie zou ik niet nadenken maar altijd diesel rijden , de wb bij jullie stelt helemaal niets voor , net paradijs ;-)

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
in principe wel, maar korte stkjes en diesel gaat nog steeds niet goed samen....

Dat neemt niet weg dat ik altijd diesel gereden heb....
op mijn 2CV na dan
verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
Plaats reactie