Pagina 73 van 119
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 01 jan 2011 13:11
door SkyBuMp
Zo ik sta nu in de wasbox, even de auto wassen en drogen. Er zit me een dik pak kruiddampen op de lak..niet normaal meer.
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 01 jan 2011 13:22
door Herman
Voordeel van een Carport, ik stond vannacht ook even buiten en dan voel je de neerslag van het kruid!
Zelfs een auto waar een doos op stond als lanceerbasis zag ik onderweg!

Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 01 jan 2011 16:45
door SkyBuMp
Zo we zijn weer clean

. Was behoorlijk druk @ wasbox, veel mensen gezien met schuursponsen en borstelbezems! Nu ff lekker ontspannen en daarna op visite

Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 01 jan 2011 19:47
door KlaasS
blij dat ik haar geen badje heb gegeven want het VRIEST hier
nu al weer aardig
had de ramen al weer bevroren van de voiture,en het is tamelijk GLAD hier in het noorden
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 01 jan 2011 19:49
door Herman
Ook toevallig, net dat ik dit hoor, lees, zeg ik tegen mijn vrouw het gaat vriezen want de strooi auto kwam hier voorbij.

Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 03 jan 2011 16:58
door Menno
Naar de wasbox geweest, .. ( druk

), auto is weer aantoonbaar

Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 03 jan 2011 16:59
door Roman
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 03 jan 2011 17:03
door Ploffie
Mag ik ook wel eens weer doen, blik heeft geen zeep meer gezien sinds maanden...
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 03 jan 2011 17:05
door Peebee
Moest vorige week tanken (komt wel vaker voor)
en er stond niemand bij de wasstraat,
hé buitenkansje = niet wachten maar wassen,
en dan blijkt dat goed poetsen helpt,
de dame is nog steeds best wel schoon,
Peter
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 03 jan 2011 17:06
door Roman
mijne is vorige week gewassen en de dag erna zag je het al niet meer....
vind het ff goed... volgende week maar weer..
Auto wassen zonder water
Geplaatst: 13 jan 2011 23:02
door breakie
Heeft er al iemand ervaring opgedaan met auto wassen zonder water? Zag laatst ergens de verwijzing naar
http://www.autowassenzonderwater.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar dacht meteen aan de tv reclame van de pen die krassen verwijderd en natuurlijk niet werkt. Op het filmpje ziet het resultaat er goed uit maar is het een trucage?
Re: Auto wassen zonder water
Geplaatst: 13 jan 2011 23:13
door Rowi
Lijkt me gewoon het zoveelste poetsmiddel. Gewoon de wasstraat, wat mij betreft.
Re: Auto wassen zonder water
Geplaatst: 13 jan 2011 23:23
door Herman
En als ik door een nieuwbouw wijk heb gereden, onder de modder, hoe gaat dat dan??

Re: Auto wassen zonder water
Geplaatst: 14 jan 2011 00:27
door GuidoK
Dan ga je met het wassenzonderwaterspul + doekje je auto heel mooi je lak schuren door alle zandkorreltjes die er op zitten.
Beste lijkt mij om eerst de auto goed af te spoelen en daarna te wassen met borstel of washandschoen (een mitten noemen ze dat geloof ik met trendy engelse term)
kan je daarna met die kraspen gelijk je hele auto inkleuren

Re: Auto wassen zonder water
Geplaatst: 14 jan 2011 08:13
door Peebee
Ben best in voor nieuwe dingen hoor maar dit zal ik niet gauw doen.
Hoe mooi ook in een filmpje maar idd wat als je auto erg vuil is?
En, er word ook geen nadere uitleg gegeven over hoe het werkt,
Peter