(Rene heeft dat nog ergens op zijn server staan, link ben ik ff kwijt)
 
 Toen waren ze vooral geintresseerd in de onderhoudskosten, en zo hoort het ook.
 
  
    					    					    				
Het laatste jaartje dat Ronald had met mijn huidige wagen was buiten het reguliere onderhoud ruim 2500 euro geweest. Daar is als je de anderhalve jaar dat ik hem rijdt nog wel wat bijgekomen en als dit tezamen ook was uitgevoerd door een dealer kan dat zo 2x de dagwaarde geweest zijn.Arnold schreef:@ chathanky:
Ik hab mijn vorige C5 Ph.I 2.0 Excl. gekocht met nog. 75K op de teller en een paar maanden geleden verkocht met 235K op de klok.
Buiten regulier onderhoud ( en wat mij betreft is bij 200K een koppeling normaal onderhoud, ook al is het een flinke uitgave )
zijn mijn onkosten geweest: €. 380,= ( Zegge: driehonderdentachtig euro)
Lijkt mij niet al te veel.
Staat overigens nu te koop in het oosten v/h land.
Is echter geen aanrader.
 
  
    					    					    				
 
    					    					    				
 
    					    					    				
 
 

 
    					    					    				

