Pagina 71 van 119

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 12:52
door EW
ach, om de auto weer zo vies te krijgen als ze was moet ik er een 3.000 km mee rijden.

Gezien de planning de komende dagen zal dat wel meevallen. Bovendien kan ik nu weer door alle ramen naar buiten kijken, wordt ik niet vies bij het instappen enzovoort.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 13:03
door Harm
KoenW schreef:Ik heb 'r vrijdag gewassen en na 1 ritje was ze weer smerig. Momenteel is het redelijk zinloos.
Ik begin er gewoon niet aan...

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 13:05
door Klaverblaadje
:smt023

Ergens in maart of zo.....

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 13:31
door SkyBuMp
Gisteren stond ik van 12 tot 3 ook bij de lokale wasbox :). Het koetswerk van m'n avant gewassen, velgen en wielkasten meegepakt. Alle rubbers met trim restore behandeld, het motorruim ontdaan van een paar zandkorreltjes en blaadjes uit het parafaan gevist. Het interieur gestofzuigd en de matten ontdaan van wat pekel vlekken.

Ben toch blij met de fabric guard op de matten, zo trekt het vuil niet in de matten maar kun je het zo afnemen. Chrome uitlaat sierstukken tot slot nog voorzien van een extra laagje wheelwax.

Tire gel..was ik vergeten...maar lijkt me met het oog op het barre weer komende week ook niet echt nodig.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 14:39
door gvwijnen
De mijne zal in de loop van 2011 wel eens een badje krijgen ;)
Tussendoor wel eens het interieur schoon maken, maar wassen zal niet voor direct zijn.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 14:44
door Roman
dadelijk mijne even wassen...voornamelijk het zout verwijderen...

;)

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 17:19
door Roman
heb beide auto's maar even gewassen...

waren behoorlijk vuil...

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 18:59
door jopie
Afbeelding

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 19:38
door Bert65
Mijn dame vandaag ook maar even naar de wasbox gereden. Ze zag er niet uit.
Nu staat ze weer te blinken naast mij huis. :smt193

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 22:26
door Nosmo King
Vandaag de C5 ook maar even met de hand gewassen. Je moest oppassen met instappen anders was je zelf smerig. Gezien de weersverwachting zal ze wel snel weer smerig zijn.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 22:39
door Menno
Goed bezig geweest Roman ... ik stop morgen wel ff bij de wasbox, ergste zout verwijderen ...

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 13 dec 2010 09:31
door SkyBuMp
Vergeet de wielkuipen niet Menno...die zitten vaak vol met troep nog!

Vanmorgen fijn in een schone bak naar kantoor gereden :D

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 13 dec 2010 09:41
door Menno
Nee hoor die vergeet ik niet, auto in de hoogste stand :D

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 13 dec 2010 10:56
door Roman
zelfs zonder hoogste stand.. de wielkuipen gedaan... :smt203 :lol:

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 13 dec 2010 12:31
door SkyBuMp
Ik moest m wel in de hoogste stand zetten (luchtvering)...anders past m'n wielkuipborstel er in niet tussen :smt080