Inmiddels is dit project ook uitgevoerd, en zoals verwacht werkt het uitbreiden van de partitie gewoon, eigenlijk heel erg simpel:Enforcer schreef:Ja ik lees het ook veel, maar misschien dat het theoretische aannames zijn en dat niemand het nog heeft geprobeerd?
Als ik het goed lees op het franse forum (https://www.planete-citroen.com/forum/s ... ost2293328) heeft "arcanelec" de partitie uitgebreid, de RT4 geeft wel 10GB aan maar wellicht is dat een cosmetische beperking (net zoals 999nummers bestanden op een mp3 usb bv). Ik kon alleen nergens achterhalen of hij de limiet van 10GB ook daadwerkelijk heeft overschreven en dus heeft geprobeerd om meer bestanden naar die partitie toe te schrijven.
- Met HDD Raw Copy Tool een clone naar image file uitgevoerd (zodat ik deze sowieso als backup hou).
- Met HDD Raw Copy tool een image teruggezet op de 64GB Flash kaart.
- Met Minitool Partition Wizard de Jukebox schijf vergroot tot 45,9GB.
- Flash kaart erin gezet, met DARK toets ingedrukt houden even gereset (want hij hing op de 1 of andere manier), en vervolgens werkt alles meteen.
Ik heb nog geprobeerd om direct MP3'tjes te kopiëren naar die partitie vanaf mijn computer maar na het aanzetten werden deze niet gezien of geïndexeerd dus dat werkt niet. Bij het beheer van de jukebox staat ook nog steeds dat deze 10GB ismaar zoals gezegd lijkt me dat meer een cosmetische beperking. De schijf is nadien nog even aan de computer gehangen om te controleren of de grootte van de partitie niet is aangepast door de RT4 maar deze had nog steeds dezelfde grootte als waar ik hem met Minitool Partition Wizard op had gezet, dus dat klopt allemaal.
Of de Jukebox daadwerkelijk meer dan de standaard partitie aan kan zal moeten blijken als ik de tijd krijg om +15GB aan mp3tjes te kopieren naar de Flash kaart maar ik kan me niet indenken dat hier een technische beperking op zal zitten. Mocht ik dit uitgevoerd hebben laat ik uiteraard nog even mijn bevindingen weten. Tis fijn om te weten dat mijn theorie in ieder geval klopte

(Schijf I is de Jukebox Partitie)
https://i.imgur.com/gg40nQn.png" onclick="window.open(this.href);return false;