Pagina 70 van 119

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:44
door Peebee
(en hoe voorkom ik dat ik elke keer weer bij thuiskomst zie dat ik weer een paar stukjes op de portieren gemist heb)
Iemand vragen of het zo goed gewassen is, :smt023
meestal ben je zelf verblind door al dat wassen, :smt004

Peter

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:49
door SkyBuMp
EW schreef:Zo, die wheel-sealant is echt goed spul!
He wat leuk dat je dit product nu ook ontdekt hebt :D.. echt geniaal!

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:50
door EW
Die iemand neem ik altijd wel mee, maar die vond zelf al dat we het allemaal heel mooi schoon gemaakt hebben (gelukkig heeft hij inmiddels wel door dat hij niet de groene kant van zijn sponsje mag gebruiken)

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:51
door Menno
Yep vuil vliegt eraf, top spul, ;)

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:51
door EW
SkyBuMp schreef:
EW schreef:Zo, die wheel-sealant is echt goed spul!
He wat leuk dat je dit product nu ook ontdekt hebt :D.. echt geniaal!
Tja, lees maar eens terug hier...
Nu heb ik inderdaad de werking ervan ontdekt.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:52
door EW
Menno schreef:Yep vuil vliegt eraf, top spul, ;)

Nou alleen nog een keer een moment vinden om de zomervelgen onderhanden te nemen.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:52
door filip
Gisteren mijn dame ook een poetsbeurt gegeven... na die sneeuwperiode was ze gewoon niet meer om aan te zien ;)
nu zijn we klaar voor de volgende winterstoot !!!

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:54
door Menno
Ik zou eigenlijk ook ff naar de wasbox moeten rijden, maar geen zin in ... :oops:

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:54
door Peebee
Met een beetje mazzel morgen de dame even wassen, :smt023
beetje afhankelijk van het weer dus, ;)

Peter

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:55
door EW
Ik was er op een tijdstip dat het er normaal heel rustig is. Er waren nog net geen wachtenden, maar wel volle bak.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 12:05
door KlaasS
nu even niet
straks gaat het weer vriezen en heb ik overal vocht tussen
de rubbers,de spiegels,de sloten
nee hoor ik heb eerst een laagje vuil op de auto en dan pas alle zout en pekel
en natuurlijk een goede was op de lak ,eerst moet de winter weer weg zijn dan pas word ze weer met de hand
gewassen

en wil je hem helemaal schoon hebben ,zonder stukjes over te slaan
WAS ALLES TWEE KEER
simpel en doeltreffend

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 12:11
door EW
Ohja, rubber van het rechter achterportier invetten...

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 12:13
door filip
talkpoeder is ook goed voor de rubbers ;)

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 12:26
door KoenW
Ik heb 'r vrijdag gewassen en na 1 ritje was ze weer smerig. Momenteel is het redelijk zinloos.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 12:36
door filip
dat ze onmiddellijk weer vies wordt is gewoon zo.... maar ik laat ze dan een halve dag op mijn oprit staan blinken zonder er mee te rijden ;) gewoon genieten :mrgreen: ..... elke voorbijganger te zien kijken met die jaloerse blik :smt190