Pagina 69 van 119

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 12:33
door Peebee
Het gekke is dat ik dit nooit zo met andere auto's heb gehad, :smt017
dat wassen en poetsen en zo,
zou het komen dat het een dame is
en ik nou eenmaal graag dames in bad doe?? :smt203
Zou daar therapie voor zijn..... :roll:

Peter

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 12:51
door filip
juist mijn dame gewassen in de regen ..... voorbijgangers verklaarde mij gek :mrgreen:
Zal niet veel helpen met die wegenwerken bij ons in het dorp... op 6 verschillende plaatsen hebben ze de weg open liggen !! :smt089

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 13:43
door Peebee
dan word het een Hobbeldonk waar je woont :smt040

Peter

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 13:43
door Roman
dan is toch alweer een hoop eraf...

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 15:01
door filip
Peebee schreef:dan word het een Hobbeldonk waar je woont :smt040

Peter
ja daar begint het op te lijken hier .

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 15:03
door Roman
ik poets de auto altijd achter in de tuin...

;)

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 17:38
door Witbrik
In de stromende regen je auto wassen is idd grappig, alleen al door de reacties van voorbijgangers :o . Ik ga nu proberen zo lang mogelijk niet te wassen.....dat wordt afzien :smt140 :smt140

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 19:16
door Bert65
Roman schreef:ik poets de auto altijd achter in de tuin...

;)
Zo ik ook willen maar ik krijg de auto niet door de steeg. ik was de dame altijd lekker voor de deur (ook al mag het hier niet).

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 20:48
door GSPallas
filip schreef:juist mijn dame gewassen in de regen ..... voorbijgangers verklaarde mij gek :mrgreen:
Ik was haar ook het liefst in de regen; Dan is het vuil al losgeweekt en hoef je niet te zemen, ofwel: snel klaar.

Ik word overigens doodmoe van al die mensen die vinden dat ze er iets van moeten zeggen. Laat mij lekker die auto wassen! Ik ben gewoon zuinig op mijn spullen, maar op de een of andere manier is het een schande om zuinig op je auto te zijn.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 21:40
door filip
zo denk ik er ook over :smt023

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 22:15
door Peebee
een soort therapie dus,
't geeft gewoon een goed gevoel :smt080
dat ze er weer netjes bijstaat, :smt023
en je hoeft een uurtje of zo niet al te diep na te denken, :lol:
Ik word overigens doodmoe van al die mensen die vinden dat ze er iets van moeten zeggen. Laat mij lekker die auto wassen! Ik ben gewoon zuinig op mijn spullen, maar op de een of andere manier is het een schande om zuinig op je auto te zijn.
En vervolgens vraagt iedereen of je de zijne / hare ook even wilt doen.....

Peter

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 31 okt 2010 23:32
door Nosmo King
In de regen wassen gaat inderdaad heel goed, alles is al lekker losgeweekt, maar een paar km rijden en alles is weer smerig dus daarom doe ik het nooit. :cry:

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 01 nov 2010 00:11
door Herman
Nosmo King schreef:In de regen wassen gaat inderdaad heel goed, alles is al lekker losgeweekt, maar een paar km rijden en alles is weer smerig dus daarom doe ik het nooit. :cry:
:smt017 snap ik niet als het droog is wassen, dan rijden en het gaat regenen dan niet??

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 01 nov 2010 10:05
door filip
Als het al een hele tijd vies en vuil weer is en iedereen rijd met een vuile wagen rond!
Dan de wagen poetsen en toertje gaan doen met de blinkende bolide :smt190 oke... ze wordt terug vuil maar het gevoel van die eerste km's.... gewoon zalig :D

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 12 dec 2010 11:39
door EW
Zo, die wheel-sealant is echt goed spul!

Omdat het vandaag dooit, er weer een periode met koude aankomt en de auto inmiddels helemaal donkergrijs was deze vandaag maar schoongemaakt.

ik maakte me vooral zorgen om de velgen: Ik had ze onlangs zo mooi schoon gemaakt. Inmiddels zagen ze er uit alsof ik op staal zonder wieldoppen reed.


maar ik zette de hogedrukspuit erop en moest spontaan op zoek naar mijn zonnebril wegens verblinding!



(en hoe voorkom ik dat ik elke keer weer bij thuiskomst zie dat ik weer een paar stukjes op de portieren gemist heb)