Pagina 68 van 119
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 16 okt 2010 12:08
door Roman
je moet eens die reportage van die c4picasso zoeken..
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 16 okt 2010 12:10
door Roman
deze dus...
http://forum.carclean.nl/cc_postst3854/ ... Black.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 16 okt 2010 12:22
door filip

blink blink
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 17 okt 2010 10:05
door Harm
Mijne is gisteren ook weer met het handje gewassen: eerst de 2Cv, toen de C1 en als laatste mijn C5.
Erg aardig van deze persoon.

Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 18 okt 2010 17:25
door bikkel59
Remco78 schreef:Machinaal, zoals ik je afgelopen zaterdag al vertelde.
Met de hand gaat niet lukken of je moet Popeye heten....
Maar zoals ik ook zei, je hoeft er echt geen dure machine voor te kopen.
Met een excentrische schuurmachine lukt dit zeker.
Let bij aanschaf wel op de uitslag van de schuurzool.
Zorg dat dit in elk geval meer dan 2mm is en bij voorkeur zelfs 5mm.
Ik ben nog niet langs geweest, garageboer was op vakantie en ik wil gaan als de zon schijnt zodat hij het goed kan zien allemaal.
Op z'n vroegst woensdag, heb morgen de heledag cursus.
Anders moeten wij maar eens afspreken hoe wat wanneer Remco.
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 23 okt 2010 13:55
door KlaasS
zo net even onze zwarte franse dame in bad gedaan
het werd ook echt tijd dat dat weer eens gebeurde
maar het helpt zo weinig
ik rijd elke dag over wegen waar ze met de aanleg van nieuwe riolen en fietspaden aanhet werk zijn
en dan ligt er meer modder en grond op de weg dan me lief is
en dat met de vele buien van de afgelopen tijd en de vele bietenvrachtauto's in en om groningen ,dan weten jullie wel dat ze niet erg lang schoon blijft!
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 23 okt 2010 14:05
door filip
en zeker al niet als ze een zwarte kleur heeft

Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 28 okt 2010 19:16
door Peebee
Zo vandaag pappa dag ..... en dan geen kindertjes thuis.
Wat nu te doen?
DE DAME MAG IN BAD!!!
Wat een rustgevend karwei(tje).
Ze heeft van de week ook al een nieuw dopje gekregen,
was spontaan van d'r bandje gelopen,
en meteen m'n MP poetsmachientje geprobeerd.
Zo zeg dat doet de dame (en mij) goed,
ze straalt er helemaal van.
Alleen heb je wel ineens veel vrienden
als je voor het huis de dame staat te wassen en poetsen.
Zelfs de bakker vroeg of ik nog tijd over had,
ja hoor als je de rest van het jaar gratis levert
Peter
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 30 okt 2010 17:01
door EW
Het moet niet gekker worden...
het is rotweer, dus ben ik de auto maar weer eens gaan wassen.
Nu staan ook eindelijk de portieren en de achterklep in de was.
Toch wel fijn hoor met dit weer: Lekker rustig bij de wasbox en niemand die er wat van zegt dat je zelf allerlei zooi meeneemt.
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 30 okt 2010 18:47
door KlaasS
ik neem altijd mijn eigen emmer,spons en zeep mee
ook als het druk is en heb nog nooit gezeur gehad!
maar ik heb het vandaag overgeslagen ,druk in en om het huis!
ze moet even een weekje wachte
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 30 okt 2010 19:59
door EW
Heel veel doen dat.
Maar ik vind het niet kunnen om in de wasbox de auto in de was te gaan zetten als er mensen staan te wachten.
Dan rijd ik normaal gesproken liever even naar huis om het daar te doen.
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 30 okt 2010 22:25
door Peebee
Ik rijd sowieso niet naar een wasbox,
alleen in de winters als het niet anders kan,
normaal gesproken gewoon thuis wassen en poetsen,
heeft ook als voordeel dat ik m'n stoepje schoon kan spuiten,
twee vliegen in klap dus,
Peter
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 30 okt 2010 22:41
door Ploffie
Munsterhuis EW?
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 30 okt 2010 22:57
door EW
Peebee schreef:
normaal gesproken gewoon thuis wassen en poetsen,
Tja, dat mag hier dus niet in de wijk. Al het water wat op de straat loopt, verdwijnt hier of in de grond of in de Glanerbeek.
En inderdaad Plof: Munsterhuis.
Dat is de enige die ook niet overal met grote letters heeft staan dat je geen eigen spul mee mag nemen.
Re: Wassen & poets topic ...
Geplaatst: 30 okt 2010 23:28
door Ploffie
Ik ben er wel eens een enkele keer geweest, altijd proberen voor zo min mogelijk euries zo veel mogelijk water te krijgen.
Doe het toch op de oprit, zo eens in de 2 a 3 maand...