Kijk hier wordt ik nou vrolijk vanKlaverblaadje schreef:Netto kost de lol van het hard rijden dus ongeveer 3 liter ofwel € 3,30
een keer in de achtbaan op de kermis is duurder !
Gr. Ronald
Kijk hier wordt ik nou vrolijk vanKlaverblaadje schreef:Netto kost de lol van het hard rijden dus ongeveer 3 liter ofwel € 3,30
een keer in de achtbaan op de kermis is duurder !
Hahaha, een dagje nadat Harm heeft gezegd dat je mag blijven, loop je al gelijk te stoken.Citrofreak2007 schreef:geen idee of ik het hier wel tussen mag zetten, maar met de C5 reden we gemiddeld 7,4 liter op 100km, en met onze C4 4,8 liter op 100km. bij beide auto's geen lichte voetwat ook weer nadelen heeft
![]()
Ach, Citrofreak stookt diesel, geen LPG, Ronald...Citrofreak2007 schreef:geen idee of ik het hier wel tussen mag zetten, maar met de C5 reden we gemiddeld 7,4 liter op 100km, en met onze C4 4,8 liter op 100km. bij beide auto's geen lichte voetwat ook weer nadelen heeft
![]()
Harm van Beek schreef:Ach, Citrofreak stookt diesel, geen LPG, Ronald...Citrofreak2007 schreef:geen idee of ik het hier wel tussen mag zetten, maar met de C5 reden we gemiddeld 7,4 liter op 100km, en met onze C4 4,8 liter op 100km. bij beide auto's geen lichte voetwat ook weer nadelen heeft
![]()
Maarre....rustig aan, hè? Anders komt er ballotage
heb laatst pas echt zuinig gereden: 4,4l/100kmronama schreef:Harm van Beek schreef:Ach, Citrofreak stookt diesel, geen LPG, Ronald...Citrofreak2007 schreef:geen idee of ik het hier wel tussen mag zetten, maar met de C5 reden we gemiddeld 7,4 liter op 100km, en met onze C4 4,8 liter op 100km. bij beide auto's geen lichte voetwat ook weer nadelen heeft
![]()
Maarre....rustig aan, hè? Anders komt er ballotage
oh die 4.8/100 haal ik met mijn C5 ook , maar dan moet ik zo zuinig gaan rijden![]()
daar heb ik geen geduld voor![]()
die 5.8/100 gemiddeld wat ik nu haal vind ik ook al netjes![]()
zullen we afspreken dat we voortaan gewoon verbaal antwoorden en niet met plaatjese? Het is hier geen kleuterschool.Harm van Beek schreef:![]()
we konden er natuurlijk op wachten...jpiek schreef:
er zijn nog wel meer dingen niet voor niks, maar die gebruik je ook niet bij verbale communicatie, de doelstelling van elk zichzelf respecterend forum.Rene schreef:Ja, die dingen zijn er niet voor niets natuurlijk