had de lexia eraan hangen omdat ik zeker wide weten of de auto wel ging regenereren en zonder geforceerde regeneratie zag ik de temperatuur oplopen naar 430 graden en ging deze toch regenereren conclusie dus ook met defecte gloeiers
gr Mart
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.

C5club Bikkel


Berichten: 399
Lid geworden op: 25 feb 2016 00:03
Auto: 2.0 HDIF Break
Opties: caractere
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Organummer: 10963
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: zwart
Locatie: Roermond

C5club Bikkel


Berichten: 399
Lid geworden op: 25 feb 2016 00:03
Auto: 2.0 HDIF Break
Opties: caractere
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Organummer: 10963
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: zwart
Locatie: Roermond
maar inderdaad geforceerde regeneratie werkt dan niet had ik ook al geprobeerd
gr Mart
gr Mart
Berichten: 4923
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Als het tankje recentelijk is bijgevuld en geen melding te laag, dat zit dat gedeelte wel goed lijkt mij, dan zou je voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat het pompje echte defect isLucid schreef:De computer geeft aan dat er 166gram additief was ingespoten en en dat er nog 165gram over was. Als het goed is is de additieftank recentelijk bijgevuld, er was ook geen melding van te laag additief.
