M'n C5 is ondertussen door de keuring geraakt en kan weer een jaar verder mee bollen.
Wel niet volledig smetloos, want de wagen zou zweten aan de onderkant. Maar waar is niet meegegeven. Dus bij het volgende onderhoud de garage er is naar laten kijken. Wel raar dat ik er dan nu wel door ben, want vorig jaar was ik afgekeurd wegens een zwetende achterveercylinder.
jaja de keuring in België is redelijk wispelturig
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 nov 2019 09:58
Auto: C5 X7 2.0 HDI 136 Exclusive
Opties: GPS, Automatisch airco, elektrische stoelen, hydraulische vering
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12537
Productienummer: 10320
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 220000
Kleur: grijs aluminium
Locatie: Rumst, België
Opgegroeid met BX/Visa/Evasion/Xsara Picasso/C5 en nu zelf er mee beginnen rijden
2e wagen: Kia Niro Hybrid 2020
2e wagen: Kia Niro Hybrid 2020
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mar 2009 08:55
Auto: c5 20 hdi 163
Opties: automaat
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 10817
Productienummer: 10156
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 196000
Kleur: zwart
Locatie: de pinte belgie
Eindelijk groene kaart gekregen, ben in ander station geweest,nu in sint denijs bij gent voor dat ik de wagen afgaf wel gevraagd of er een speciaal regeling was voor de schokdempertest en hij zegde dat hij dat ging nazien in het gelijkvormigheid attest en jawel auto terug gekregen met groene kaart, geldig voor één jaar. Als je ander keuringstation neemt bij herkeuring moet je geen twee maand wachten, wel moet je terug een volledige keuring laten doen en dus ook de volledige prijs betalen, uiteindelijk nog altijd goedkoper dan honderden euro's aan een garage die het toch niet opgelost krijgen.

