Is een oud draadje maar ik heb hetzelfde probleem:akooiman schreef:Even nakijken in je boekje welke zekering het precies is in de BSM.
Zo uit mijn hoofd nr2......
Als je die meet zou daar 12 tot 13 volt op moeten staan.
Als je de pomp wilt testen, kun je ook rechtstreeks vanaf de accu (+ ) een draad houden op deze zekering. De pomp wordt dan direct gevoed. Zo trek ik ook altijd de tank leeg van een donor auto.
Als het dan wel werkt is idd de BSM de hoofdverdachte....
Opeens niet meer starten van mijn 2.0 16V 2005.
Ik vermoedde eerst een kapotte brandstofpomp want er kwam geen druk op de benzineleiding
Maar er staat geen spanning op de brandstofpomp .
De zekering is nog heel en daar staat wel spanning op want de benzine-meter slaat netjes uit (zit op dezelfde zekering)
Dus ergens achter de zekering gaat het fout.
Kan dan de BSM toch de oorzaak zijn?
Of wat anders?
Groeten!