Je hebt voldoende raildruk. Dus je retourverlies kun je als oorzaak uitsluiten.
Als de injectoren nu wel worden aangestuurd betekent dit dat de motor brandstof krijgt.
Als de injectoren niet worden aangestuurd betekent dit dat de regeleenheid de motor niet wenst te laten aanslaan.
Een stekkerdoos vol water kan rare storingen geven, zeker als er een constante stroomdraad is gemonteerd. Zijn alle zekeringen heel in de BSM? vaak vliegt dan daar een zekering er uit als de achteruit wordt ingelegd. Dat is dezelfde zekering als de voeding van de hittedraad van de luchtmassameter.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie
website