Fraaie C5 III V6 mét Pack Integral, navigatie, pack hifi, xenon, parkeersensoren voor, alarm, LDWS, parkeerkhulp, trekhaak en zelfs nog de fabriek-af sfeerverlichting.
Eerder dit jaar kwam deze vreemde vogel al eens voorbij. Ben erg benieuwd naar de achtergrond. http://m.speurders.nl/overzicht/autos/c ... n%20false;
Vraag me af wat er aan mankeert, hij heeft immers de prijs van een schadeauto.
De serie noire is geïmporteerd en voor zover ik kan terugzien is deze serie nooit icm de 1.6thp geleverd. Toch lijkt het hier daadwerkelijk om een serie noire te gaan (19" jetsers, panoramadak etc) en geen matzwarte Exclusive.
Op mail wordt vooralsnog niet gereageerd, iemand meer info?
Heb de eerste keer toen ik de advertentie zag (april of zo) veel gemaild maar nooit reactie gekregen. Ik zag de advertentie ergens in augustus/ september opnieuw. Toen niet gereageerd. Er zit in ieder geval een luchtje aan, daar ben ik van overtuigd.
Na een Fiat Ritmo 60L ('83), Peugeot 405 1.6GRi ('92), Rover 416si ('95), C5 Berline 2.0 Excl ('01), C5 Tourer 1.6THP Excl ('10) eigen import uit DE, Volvo XC90 D5 ('08) nu C5 Tourer 2.0HDi Exclusive ('13). Onze "2e autootjes": Opel Kadett C (jaar kruik), Mazda 323 ('84?), Renault Clio ('92), Peugeot 106 ('96), Picasso 1.8 ('03), C3 1.4i ('04) nu een Citroen DS Cabrio 1.2VTi ('13).