Misschien verkeerd geformuleerd doormij, maar lees, via de bediening van nav. stop zetten en opnieuw kiezen daarna was het weer goed.pianola2002 schreef:Herman,
Nav uit en aan, door de motor uit en aan te zetten?
Groet,
Berco
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
In navolging op mijn eerdere bericht betreffende de blackout, ben ik inmiddels wat wijzer.Co schreef:Afgelopen zomer had m'n navi tijdens de vakantie op de heen- en terugreis in Belgie op dezelfde plek een "blackout". De oude (2003) Benelux-schijf bevat wat krasjes, dus dit is goed mogelijk.
Na een ritje naar Rome en terug kwam ik erachter dat tijdens een snelwegrit, waarbij voorlopig geen afslagen genomen worden, de navi in een soort van ruststand gaat. De totaalafstand, wegbenaming en geschatte aankomsttijd worden wel continue doorgegeven. Ca. 10 km. voor een te nemen afslag wordt het systeem weer wakker en gaat aanwijzigen geven.
C5club Newbie

C5club Bikkel

Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
RT4 in de C5? softwareupdates voor de RT4???
heb je niet toevallig een RT3?
op dit moment ben ik de final release aan het posten van versie 6.63 B890.
werkt natuurlijk alleen in de CAN RT3.
NZB:
http://www.binsearch.info/?q=663b890&ma ... =7&server=
heeft je dealer je al eens geadviseerd om de lijst vorige bestemmingen en SMS inbox te wissen? (en dit regelmatig te doen)
dat lost heel wat problemen op.
axl
heb je niet toevallig een RT3?
op dit moment ben ik de final release aan het posten van versie 6.63 B890.
werkt natuurlijk alleen in de CAN RT3.
NZB:
http://www.binsearch.info/?q=663b890&ma ... =7&server=
heeft je dealer je al eens geadviseerd om de lijst vorige bestemmingen en SMS inbox te wissen? (en dit regelmatig te doen)
dat lost heel wat problemen op.
axl
Auto: Skoda Superb Combi 3.6 V6
Opties: L&K
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: G
kilometerstand: 126000
Kleur: Bruin
Helaas, ook mijn "Truus" is nu regelmatig de weg kwijt! Het blijft soms angstig stil in het dashboard en dan zie je dat de route opnieuw berekend wordt en dat kan wel eens een kwartiertje duren. Ook vaak geen selectiemogelijkheid meer. Dan zie ik alleen die mooie C5 in het display...
De inmiddels bekend 3 satellieten ziet het apparaat van mij ook (nooit meer dan 3 inderdaad). Ook zie ik de coordinaten constant veranderen, ook tijdens een storing. De GPS zal het dus niet zijn. Inmiddels al meerdere schijven geprobeerd, dus ik twijfel aan de CD-Rom speler. Een schoonmaak DVD werkt waarschijnlijk niet, want hij kotst hem er snel weer uit omdat het geen Navi-CD is.
Heeft iemand een idee hoe de lens te reinigen is (eventueel een demontage handleiding)?
De inmiddels bekend 3 satellieten ziet het apparaat van mij ook (nooit meer dan 3 inderdaad). Ook zie ik de coordinaten constant veranderen, ook tijdens een storing. De GPS zal het dus niet zijn. Inmiddels al meerdere schijven geprobeerd, dus ik twijfel aan de CD-Rom speler. Een schoonmaak DVD werkt waarschijnlijk niet, want hij kotst hem er snel weer uit omdat het geen Navi-CD is.
Heeft iemand een idee hoe de lens te reinigen is (eventueel een demontage handleiding)?
Harm , heb jij niet eens bij de 'oude' navicomp de lens schoongemaakt ???
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Nee, ben aan het slopen geweest om een CD eruit te halen... Kan wel eens gluren of ik daar nog foto's van heb.
Meende eigenlijk dat ik er wel eens wat over gepost had... Maar ja, waar dat dan staat?
Meende eigenlijk dat ik er wel eens wat over gepost had... Maar ja, waar dat dan staat?
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.