Dank je wel.Menno schreef:Welkom op de site , suc6 met de zoektocht naar een geschikte C5 ...
Leuk zo'n 2CV opknappen
Met het opknappen van de 2CV gaat het op dit moment heel erg rustig. De tijd ontbreekt en in de garage waar ik m opknap is best aan de koude kant in de winter.
t zijn erg mooie auto´s he. En als ik dan toch een tweedehands zoek, dan vind ik dat ik beter meteen een goed uitgeruste kan aanschaffen, een Exclusive dus... en liefst met minstens het half leer, en navigatie (maakt dashboard mooier vind ik.)Ludgerus schreef:Eclusive Dame......is altijd goed......prima om mee te stappen.....en altijd bekijks.....
jij als 1 van de eerstenRoman schreef:Welkom Tom, ik hoor het wel

dank je dat je vind dat ik een mooie autogeschiedenis heb haha. Dat vind ik welf eigenlijk ook welKapitein Rob schreef:Welkom Tom, mooie autogeschiedenis heb je. Niet te lang wachten met die C5 (maar je weet dat de voorpret van het zoeken ook al heel veel waard is....![]()
)

Het niet te lang wachten zit ook in mijn kopje, maar als ik zo aan het rondkijken ben dan zit het toch snel in mijn kop om te beslissen welke het wordt.... Maar anderzijds wil ik ook weer niet te snel beslissen.
De zoektocht opzich is ook wel leuk, telkens als ik een auto 6jaar heb begint dat bij mij enorm te kriebelen om op zoektocht te gaan