Het is werkelijk ongelooflijk, zoals de documentatie en specificatie hier door clubleden gepresenteerd wordt. Dank je wel Pjotr.PjotrBlom schreef:Onderstaand lijstje is gebaseerd op Nederlandse uitrusting specificaties (Belgische ken ik niet)Citroentje schreef:Ja, sinds gisteren een ph2. Maar ik ben niet zo bekend met de verschillende types radio. Kan ik hier op het forum ergens meer specs daarover vinden? Wat betekent (technisch en functioneel) een RD4/RT3 systeem?
Voor mij is de Nederlandse versie van toepassing. En als ik het zo bekijk, dan gaat het bij mij om de RD4 van de ph2.
Begrijp ik goed dat hiervoor die enige lege aansluiting achterop de radio gebruikt wordt? Die leek voor de CD-wisselaar. Of is dat in beide gevallen dezelfde aansluiting?
Ik zal het ding er morgen nog eens uithalen en aan een nadere inspectie onderwerpen.
Daar ga ik dan maar eens naar op zoek. Bij Peugeot of bij Citroen.PjotrBlom schreef:voor RD4, het systeem wat de Caractere heeft via dit kabeltje:Citroentje schreef:Als je me kunt vertellen hoe ik wel een aansluiting voor een losse MP3-speler kan maken zou je me bijzonder blij maken.
http://peugeotdata.407forum.nl/data/407rd4auxsetje.htm
tekoop bij de Citroen Dealer (kost geloof ik 25,- ex montage)