Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
nababbeltopic conservatoire citroen
Auteur |
Bericht |
EvilTwin
C5club V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57 Berichten: 6523 Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Menno schreef: zat ook een CD'tje in met wat foto's , voor de liefhebbers met een pers account, die foto's kan men ook downloaden van de Citroën perssite onder het kopje heritage. Voor de rest bedankt voor een perfect dagje, voor degenen die er niet bij waren, je hebt wat gemist  In aanvulling op Ronalds berichtje. De vintage collectie was erg indrukwekkend, vooral de staat van de PA auto's (propulsion arrière) Dat iedere Citroën een startmotor had vanaf dag 1 (1919) en dat ze gewoon drie pedalen hadden was opmerkelijk. Met die Trèfle Torpedo of C4 roadster had ik wel willen wegrijden, maar dan moet je dus wel opletten, want de pedalen zijn koppeling/gas/rem De C4 en C6 hadden thermostatisch bediende grille-louvres. Erg ingenieus.  De collectie is groot (480stuks) en vrijwel compleet, maar 80 auto's staan vooralsnog op een andere locatie, en bij de concepts miste ik de Métisse en DS3 maar die staan op C42. Ook waren er modellen uitgeleend aan het Bertoni museum. De bovenstaande groene C4 roadster stond bijv. ook op Citromobile. Voor zover ik weet hebben ze geen F-type en geen CX wankel (de 170pk 2,4L uit de helicopter)  ...maar die 340pk Sm maakt heel wat goed. De DS Présidentièlle is automobiele buitencategorie, niet echt mooi, maar wel bijzonder en bijzonder groot (2,13m breed 1,60 hoog!) het lijkt een DS, maar het is een vliegkampschip.  Er waren wat mensen nog in de veronderstellig dat Mercedes-Benz de eersten waren met een personen auto op Diesel, maar ook dat was toch echt Citroën, helaas bevat het conservatoire nog geen Rosalie Diesel (1934) maar wel een kleine exhibit met het blok en wat promotie matieraal:  ook mijn andere foto's zijn niet zo mooi als die van cafevdb of wimmie, maar ik wilde ze jullie niet onthouden: Race DS V6, coureur: Björd Waldegard. Daar achter CX Rally du Senegal, SM Rally du maroc.  Project-L, CX proto, 6cil boxer.  intern C4 concept, let op de vinnen op de koplampen.  intern C3 concept, let op de gewelfde zijkanten.  C6 Lignage concept.  Karin concept ca. 1980, 1+2 zitplaatsen à la McLaren F1.  C5 coupé (bedoeld voor de US markt?) C-stijl vleugels à la Ferrari f599. (ook Donato Coco) 
_________________ C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011 ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
|
28 mei 2009 16:40 |
|
 |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Evil Twin schreef: Dat iedere Citroën een startmotor had vanaf dag 1 (1919) en dat ze gewoon drie pedalen hadden was opmerkelijk. Met die Trèfle Torpedo of C4 roadster had ik wel willen wegrijden, maar dan moet je dus wel opletten, want de pedalen zijn koppeling/gas/rem
Als je er bij een Franse auto niet uitkomt moet je altijd eerst zoeken hoe de constructeur het bedoeld heeft, dan blijkt het meestal erg logisch te zijn. De bakken van die auto's zijn niet gesynchroniseerd en je moet dus "dubbel clutchen" Als de koppeling en het gas naast elkaar zitten hoef je geen ingewikkelde manouvres uit te halen met twee voeten, maar kun je gas en koppeling met de linkervoet bedienen en dus normaal gesproken keurig tussengas geven in de juiste volgorde, terugschakelen:Koppeling-Pook vrij-Gas-Koppeling en terug naar 2 of 1. Bij het opschakelen eigenlijk idem dito, voet van het gas Koppeling-Pook naar vrij-Koppeling- schakelen koppeling los en weer gas geven. Het lijkt moeilijk, maar als je er aan gewend bent (ons Klaverblaadje) dan denk je er niet eens meer bij na. Voordeel is ook nog dat de remmen van die tijd niet zo best waren, en dat je er soms hard op moest trappen. Door deze opstelling van de pedalen had je altijd je rechtervoet vrij om te remmen en je kon toch op die steile afdaling terugschakelen. Overigens is Cadillac met een startmotor begonnen en het algemeen commentaar van de autojournalisten uit die tijd was, dat het een overbodige accessoire was, maar twee jaar later was er geen merk meer zonder startmotor, zelfs Henry Ford monteerde ze op de T-Ford.
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
28 mei 2009 17:07 |
|
 |
Ronald
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 23:54 Berichten: 4883 Woonplaats: Leiden
Auto: C6 3.0HDI Exclusive
Opties: 1 van 3
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 165.000
Kleur: Blanc Banquise
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
EvilTwin schreef: ...maar die 340pk Sm maakt heel wat goed. Het BEEST:      Maar waar zijn die koperen kraantjes achter de versnellingspook nou voor ? @eviltwin, de sleutel zat erin, misschien maar goed dat ik dat daar&dan niet gezien heb. gr. Ronald
_________________ C6 3.0 V6 HDI Exclusive, BVA6, 09/2009, 120.000 km, Blanc Banquise, ORGA ?????CJ Jinba Ittai Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, (Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5 en 1x C6)
|
28 mei 2009 18:03 |
|
 |
EvilTwin
C5club V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57 Berichten: 6523 Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Ronald schreef: Maar waar zijn die koperen kraantjes achter de versnellingspook nou voor ? gokjes: -actieve vering (d'r is flink wat mee geëxperimenteerd tijdens Project-S) -remkrachtverdeling (ipv de slede onder de remknobbel) -brandstoftankselectie. Citaat: @eviltwin, de sleutel zat erin, misschien maar goed dat ik dat daar&dan niet gezien heb. lol, ja, en hij stond ook gewoon op kenteken (apk al verlopen?) @Klaverblaadje, goeie info  er is dus toen overna gedacht...de vraag is dan waarom is het later veranderd?
_________________ C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011 ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
|
28 mei 2009 22:04 |
|
 |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
EvilTwin schreef: @Klaverblaadje, goeie info  er is dus toen overna gedacht...de vraag is dan waarom is het later veranderd? Hier heb ik geen antwoord op, maar ik denk: 1) Omdat dubbel klutsen bij een synchromesh bak niet meer nodig was. 2) Omdat (bijna) alle andere merken de conventioneele opstelling gebruikten en Citroen daardoor een verkoopnadeel kreeg. Het klaverblaadje is later aan Opel verkocht en het eerste wat die deed was de pedalen in de gebruikelijke opstelling plaatsen.
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
29 mei 2009 08:21 |
|
 |
EvilTwin
C5club V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57 Berichten: 6523 Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Klaverblaadje schreef: Het klaverblaadje is later aan Opel verkocht en het eerste wat die deed was de pedalen in de gebruikelijke opstelling plaatsen. Het ontwerp voor de 5CV is door Opel gecopiëerd (als Laubfrosch=boomkikker) maar Citroën verloor de rechtzaak in Duitsland over licentiekosten, omdat de SlOpel neus/grille anders was 
_________________ C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011 ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
|
29 mei 2009 09:38 |
|
 |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
EvilTwin schreef: Het ontwerp voor de 5CV is door Opel gecopiëerd (als Laubfrosch=boomkikker) maar Citroën verloor de rechtzaak in Duitsland over licentiekosten, omdat de SlOpel neus/grille anders was  Dat zou kunnen, ik ben daar nooit ingedoken, maar er is zeker enige vorm van samenwerking geweest want vrijwel alle onderdelen zijn hetzelfde en onderling uitwisselbaar. Zelfs de rare M7 schroefdraad is (gedeeltelijk) toegepast op de Opel. Ik heb bakken vol 5PK onderdelen naar Hongarije verkocht waarmee Opels gerestaureerd zijn.
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
29 mei 2009 10:09 |
|
 |
Rene
Beheerder
Geregistreerd: 26 mei 2006 20:04 Berichten: 8100 Woonplaats: Velsen.
Auto: C5 Berline "de Gouden Koets"
Opties: C5 Club instaplijsten.LED's in de koplampen en comfortbollen.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10481CJ
Productienummer: 10178
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 171717
Kleur: Sable Langrune
KPH: Achter
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Ah, nu weet ik weer waarom ik zo een hekel aan slopel heb 
_________________ C5 Berline 2005 C4 Cactus 2015 Aygo 2015 Peugeot 108 2019 Honda CBF 1000i 2007 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)
|
29 mei 2009 10:31 |
|
 |
EvilTwin
C5club V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57 Berichten: 6523 Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
of Duitsers in het algemeen... -BMW jatte bij Austin (Dixi=seven) maar betaalde uiteindelijk wel, -Opel wurmde zich er onderuit, -en Volkswagen werd in de jaren 50 veroordeeld wegens het stelen van de Kever, moest Hans Ledwinka/Tatra 5miljoen vergoeden IIRC. ook leuk: -NSU (na opgekocht te zijn door VW in Audi opgegaan) is begonnen met het bouwen van FIATs (1934 Balilla) -het vooroorlogse Audi bouwde auto's met Peugeot motoren Nog even wat meer geschiedenis, bij het conservatoire konden we de poort bewonderen van de oude Clément-Bayard fabriek in Levallois, in 1924 overgenomen door Citroën. De geschiedenis van Clément/Talbot/Darracq/Sunbeam/Rootes/Lago is op nogal vreemde manier verweven: http://members.lycos.nl/RichardDubbelboer/id30.htm1903 Lord Talbot gaat Clément auto's verkopen in Engeland: Clément-Talbot. in Frankrijk is het Clément-Bayard. Talbot-Darracq heeft een J-V in Duitsland: Opel-Darracq. Talbot-Darracq's Italiaanse business gaat op de fles, tot leven gewekt als ALFA! Talbot-Lago kennen we allemaal wel. fusie Sunbeam-Talbot-Darracq -> STD ging over in de Rootes group, daarna Chrysler EU, gekocht door PSA voor 1pond. andere merken Rootes: oa. Hillman, Humber *** Zedel -> Donnet-Zedel -> Donnet-Denhaut, 1934 Donnet op de fles, doorstart als SIMCA (FIAT, vlg NSU) andere merken: Unic, Saurer. 1954 SIMCA koopt Ford France (merken o.a. Mathis, Matford) SIMCA gaat op in Chrysler EU -> PSA Matra overgenomen, daarna Matra verkocht aan Renault (inclusief het Chrysler EU ontwerp voor de Espace!) *** Citroën heeft naast Clément-Bayard ook Panhard overgenomen (Panhard-Levassor is zo ongeveer het oudste automerk ter wereld) maar de rechten op die naam liggen bij de militaire tak. Als je dit allemaal op een rijtje zet dan zou men theoretisch nog de beschikking moeten hebben over een gigantische bak aan merknamen, sommige met meer historie dan anderen. Tel daarbij nog Automobiles Mors (André Citroën was er CEO) en Automobiles Avions Voisin (André Lefèbvre was er coureur en ontwerper!) http://www.switchimage.org/Lefebvre_1_E.htmlhttp://pagesperso-orange.fr/automobiles ... /C_10.html
_________________ C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011 ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
|
30 mei 2009 02:35 |
|
 |
henkie HDI
V.I.P.
Geregistreerd: 14 jun 2007 18:26 Berichten: 1853 Woonplaats: Amsterdam
Auto: Volvo V70 2.4D Geartronic 175PK / 400 Nm ... gechipt naar 240 PK / 475 Nm
Opties: leer,trekhaak, BT, RTI navigatie
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 315000
Kleur: Magic Blue Pearl
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Leuk om te weten Eviltwin. Maar omdat nu om 02.35 te gaan typen 
_________________ De overtreffende trap van C5 is natuurlijk D5
|
30 mei 2009 13:17 |
|
 |
Delf
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Hoi Luitjes Wij hebben heerlijk genoten van het bezoekje aan het Conservatoire. Helaas veel te kort en jammer dat je niet overal omheen mocht lopen. Heel veel moois gezien met als hoogte punt de presidentiéle DS. Wat een kolosaal bakbeest is dat....gewoon geweldig machtig en mooi. Daarna weer na de camping gereden in Orvillers om de volgende dag weer huiswaarts te keren. Helaas kwam er van het huiswaarts gaan niets terecht. In de nacht van maandag op dinsdag begon bij mij een niersteentje zich wel heel erg aan te dringen  waardoor ik per ambulance ben afgevoerd naar het ziekenhuis in Compiègne om aldaar geopereerd te worden. Via een inwendige ingreep ( zal jullie de details besparen ) is die dondersteen verwijderd. Al met al is alles weer goed gekomen en zijn vrijdag de 29e zonder sleurhut naar huis gereden. Nu ga ik dinsdag weer naar Orvillers om de sleurhut weer aan te koppelen en door te rijden naar het zuiden voor een drie weekse vakantie. Ik weet het........ik heb het slecht....crisis en zo.....maar ja je moet de economie toch steunen? Na de vakantie mag ik mij weer melden in het ziekenhuis om de aangebrachte catheter weer te verwijderen. Voorlopig zal het Conservatoire weekendje me wel bij blijven, maar wel in positieve zin. Want zoals gezegd.........Het was fantasties hier Gr. Delf..
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
|
31 mei 2009 12:29 |
|
 |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Wat een ellende, ik voel met je mee, gelukkig lig je er weer stralend bij en is de verzorging in Franse ziekenhuizen prima. Nog een goede voortzetting van de vakantie. 
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
31 mei 2009 12:33 |
|
 |
Harm
V.I.P.
Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36 Berichten: 14808 Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Sjees....
Bonnes vacances!
_________________ Groeten, Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
|
31 mei 2009 12:40 |
|
 |
Wimmie
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 23:55 Berichten: 4494 Woonplaats: Dordrecht
Auto: BMW 520i Touring G31
Opties: leer, fully loaded, ipod
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: B
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 45000
Kleur: Carbon Schwarz
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
Tjonge, wat een verhaal zeg. Beste ermee en geniet van je vakantie 
_________________ Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive [color=#0040FF]Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring
|
31 mei 2009 20:54 |
|
 |
EvilTwin
C5club V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57 Berichten: 6523 Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Naar boven
|
 Re: nababbeltopic conservatoire citroen
@Delf, wat een pech, gelukkig is zo'n Frans ziekenhuis spierwit  @Henkie, zat toch nba basketball te kijken. 
_________________ C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011 ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
|
31 mei 2009 21:45 |
|
 |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|