Ik neem aan dat je iemand zoekt die een RD3 clarion peugeot uitvoering heeft. Dat zullen er hier niet zoveel zijnRickH schreef:Is er Misschien iemand rondom zwolle, met een Clarion radio die de link kan testen voor mij?
Mvg
Rick

Waarom de jack niet ruist weet ik niet helemaal, behalve dat de jack waarschijnlijk de signaallijn naar de ingebouwde mp3 speler onderbreekt.
Het is de ingebouwde mp3 speler die dus waarschijlijk een impedantieconflict (of massaconflict) heeft met de line in van de radio. Ik zou niet weten wat anders ruis kan veroorzaken bij een VDO, en bij een clarion niet. De ruis komt niet uit het digitale signaal of de verwerking van het signaal, anders zouden beide het hebben. De VDO heeft iets waar de xcarlink niet tegenkan wat ruis tot gevolg heeft.
Dat ligt niet aan de radio of aan de mp3 speler an sich, maar aan de combinatie.
als mini pin layout hanteer ik altijd deze: http://www.k9spud.com/vwcdpic/headunit-pinout.jpg
Maar welke de VDO werkelijk gebruikt en wat voor signaal er doorheengaat weet ik niet.
Pin 18 lijkt altijd wel de signaalmassa te zijn.
Je kan proberen de overige massa's zoveel mogelijk te scheiden van de signaalmassa, of ze juist zoveel mogelijk bij elkaar te voegen en kijken of dat invloed heeft op de ruis.