thnx alvast
Klaverblaadje schreef:Ergens in dit forum is ook nog een bericht te vinden van een deelnemer die de module uit elkaar peuterde en een defecte Mosfet verving, was voor een paar euro klaar.
Dus niet weggooien die defecte module.
Klaverblaadje schreef:Ergens in dit forum is ook nog een bericht te vinden van een deelnemer die de module uit elkaar peuterde en een defecte Mosfet verving, was voor een paar euro klaar.
Ben weer terug van vakantie, maar moet me eerst door 5 bladzijden met oude berichten worstelen.C5V6EXCLUSIVEBREAK schreef:Kan je me misschien vertellen wie dat is geweest het is idd heel erg simpel om een mosfet te vervangen maar ik heb die van mij er uit gesoldeert maar ze kunnen niets met het nummer wat er op staat dus ben erg benieuwd wie diegene is of iemand weet wat voor andere mosfet er in kan
thnx alvastKlaverblaadje schreef:Ergens in dit forum is ook nog een bericht te vinden van een deelnemer die de module uit elkaar peuterde en een defecte Mosfet verving, was voor een paar euro klaar.
Jan Mets schreef:Heb ook last van een defecte kachelmodule,
Deze wordt maandag vervangen.(nog in de garantie)
De defecte PowerMOSFET wil ik vervangen, waardoor ik een reserver kagelmodule heb.
Wie kan mij een winkel in nederland noemen waar ik de MOSFET kan bestellen
Met vriendelijke groet<
Jan Mets
Heeft er iemand misschien een goede "macro" foto van de mosfet.Klaverblaadje schreef: Met mijn kennis van elektronika zeg ik, waarom zou hij isolated moeten zijn, het is geen rakettechnologie, gewoon een erg simpele regelaar door Citroen aangeschaft bij de laagste inschrijver.
Sorry , ... ik volg het hier nietKlaverblaadje schreef: Ik zal er weer eens induiken, misschien dat Menno hem even via de directe email kan benaderen.
Ik weet niet wie er (jij misschien??) ook modereert op het C.F., het betreft lid BRT, ik heb hem een PB gestuurd, maar tot nu toe geen reactie, misschien kan iemand hem benaderen via de normale email.Menno schreef:Sorry , ... ik volg het hier nietKlaverblaadje schreef: Ik zal er weer eens induiken, misschien dat Menno hem even via de directe email kan benaderen.![]()
Wie bedoel je ?