Ik kom er ook net achter dan er twee versies zijn, een goeie en een slechte..
Net de vervangende
pook uit elkaar geschroefd en daar zit dus net een andere in dan ik nodig heb, de verbeterde versie dus.
pal goed.jpg
En ik heb zelf deze versie:
IMG_3842.jpg
Voor degenen die dit probleem ook ooit krijgen:
Je kunt de veer die in het palletje zit afknippen zodat hij niet te ver uitsteekt. Maar dan wel zo dat hij nog net klemt tegen het "labyrint" waar hij door loopt als je de
pook beweegt (zie foto, dat is de onderkant van het deksel van de schakelunit. het wittige =vettige deel is wat ik labyrint noem en waar het kogeltje van het witte palletje overheen loopt)
vet.jpg
Daarna alles weer in elkaar zetten en het werkt perfect heb ik gemerkt. De truc is de veer precies zo ver in te korten dat hij net nog wat druk naar boven geeft om door dat labyrint te lopen maar net niet genoeg om klem te komen tussen de gleuf van de schakelgeleiding.
Ik zal een ander topic maken met wat meer foto's en tekst voor uitleg van deze (nood) oplossing. Ik kwam op dit idee toen ik er achter kwam dat mijn donor
pook een andere versie had van dat palletje en ik er van uit ging dat die twee niet uitwisselbaar zouden zijn. Maar uit dit topic begrijp ik dat die twee wel gewoon uitwisselbaar zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.